רכישת דירה בקפריסין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

רכישת דירה בקפריסיןקפריסין היא יעד פופולרי להשקעה בנדל"ן. יש באזור ביקוש גבוה לנכסים והיצע יחסית נמוך, מה שהופך אותו לאופציה אטרקטיבית עבור משקיעים. עם זאת, רכישת דירה בקפריסין, למרות היותה כה קרובה גאוגרפית לישראל, אינה משימה פשוטה. הנה המדריך המלא, המשיכו לקרוא. 

רכישת דירות בקפריסין, משמע מחקר שוק מקצועי הכולל את כל האזורים המומלצים להשקעות נדל"ן בקפריסין, אבל לא רק. על מנת לרכוש דירה בקפריסין למטרת השקעה בנדל"ן, יש צורך בהבנה מקיפה של שוק הנדל"ן בקפריסין. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על רכישת דירה בקפריסין, קבל קודם לכן, מידע כללי על האי המדהים הזה שמושך מיליוני מבקרים מדי שנת תיירות. 

רקע כללי ומידע על קפריסין שכדאי להכיר 

רגע לפני שנדבר על רכישת דירה בקפריסין, יש לציין שקפריסין היא מדינה יפהפייה עם היסטוריה ותרבות שמתחילה עוד בימי קדם. האזור מאוד ידוע בזכות החופים, אתרי הנופש וחיי הלילה שלו, ובשנים האחרונות תנופת הנדל"ן חוותה מגמה משמעותית בזמן שממשלת קפריסין החלה לעוד יותר ויותר השקעות נדל"ן זרות. 

קפריסין הייתה מיושבת על ידי אנשים עוד מלפני הספירה, ונראה כי קפריסין הייתה ביתם של תרבויות שונות במהלך ההיסטוריה שלה. המתיישבים הראשונים נחשבו מאנטוליה (טורקיה של ימינו), כאשר האי יושב על ידי יוון בשנת 1478 לפנה"ס ולאחר מכן על ידי הפיניקים בסביבות 1000 לפנה"ס. כיום, קפריסין מחולקת ל-2 חלקים עיקריים, קפריסין היוונית וקפריסין הטורקית. 

קראו עוד: מחירי דירות בקפריסין

מצאו את האזור הנכון בקפריסין להשקעת נדל"ן 

רכישת דירה בקפריסין היא החלטה גדולה והיא עלולה להיות מכריעה אם אינכם מודעים היטב לכלל הפקטורים והגורמים המשליכים על תהליך רכישת נכס בקפריסין. בתוך כך, יש לציין כי ישנן סיבות רבות לכך שאנשים קונים נכס בקפריסין. 

חלק מהאנשים רוכשים נכס לשימוש עצמי, חלק למטרות השקעה, וחלק רק בגלל שהם אוהבים את הארץ ורוצים דירת נופש לבקר בה בקיץ. כך או כך, חשוב להכיר את האזורים השונים בקפריסין כדי למצוא את המקום המתאים ביותר עבור רכישת נכס. בהיבט הזה, הצעד הראשון לרכישת דירה בקפריסין הוא למצוא מקום שאתם אוהבים.

האזורים המומלצים בקפריסין לרכישת דירה

בקפריסין, ישנם שני אזורים עיקריים שאנשים קונים בהם נכסים בדרך כלל: לימסול ופאפוס. לימסול היא יעד תיירותי פופולרי ויש בו הרבה פעילויות למבקרים ותיירים מכל העולם, יש באזור מספר רב של מסעדות וברים, מוזיאונים, חיי לילה וכל מה שצריך בעיר מערבית מודרנית. 

פאפוס, לעומת לימסול, ידועה ביופייה הטבעי ובשרידיה ההיסטוריים. האזור הזה מציע גם שפע של דברים לעשות, כמו ספורט מים, צלילה, רכיבה על סוסים וכו', מה שמושך המוני תיירים בכל עונות השנה. זאת, גם בזכות האקלים המצוין ששורר באזור. 

כמו כן, כדאי להכיר את האזור של סטרובולוס (STROVOLOS), שהוא אזור פופולרי באזור של ניקוסיה, הידוע בהמון גורמים שונים שהופכים אותו ליעד נדל"ן מומלץ. יש באזור הרבה שטחים ירוקים, מה שהופך אותו למקום אידיאלי לחיות בו, בית קרקע כאן זה פשוט חלום. ומה לגבי רכישת דירה בקפריסין? המשיכו לקרוא.

נתוני נדל"ן ונתונים כלכליים על קפריסין 

אם מעניינת אתכם רכישת דירה בקפריסין, חשוב לדעת כי שוק הנדל"ן הקפריסאי צומח בקצב בריא מאוד בשנים האחרונות והפך לאחד המקומות הטובים ביותר להשקעה באירופה. בהיבט הזה של הדברים, קפריסין היא מדינה עם אקלים השקעות אטרקטיבי. הכלכלה פורחת בשנים האחרונות, כאשר מגמת מחירי הנדל"ן במדינה בשנה החולפת מצביעה על עליית מחירים בקצב טוב ובשיעור ממוצע של כ-3.2% בכל שנה שחולפת. 

כדאי לדעת כי לקפריסין יש היסטוריה ארוכה של השקעות בנדל"ן. כלכלת המדינה תלויה במידה רבה בשוק הנכסים שלה, שהוא תוצאה של מדיניות המיסוי החיובית של ממשלת קפריסין. בתוך כך, בשנים האחרונות חלו שינויים מהותיים בשוק הנדל"ן בקפריסין. שינויים אלו יצרו הזדמנויות למשקיעים שמוכנים לקחת סיכונים ולהשקיע בנכסים ששווים יותר ממה שהם נקנו במקור.

כמה עולה דירה בקפריסין ומה תשואת הרווח? 

קפריסין משכה ועדיין מושכת השקעות זרות רבות בשל שיעורי המס הנמוכים ורמת הפיתוח הכלכלית הגבוהה שלה. המדינה דורגה כאחת המדינות המובילות באירופה למשיכת השקעות זרות ישירות, בעוד כי תשואה ממוצעת על דירה להשקעה בקפריסין עומדת על כ-6% – 11% רווח בשנה. זאת, בעוד שהמחיר הממוצע למ"ר של דירה בקפריסין עומד על ממוצע של כ-1,500 אירו למטר רבוע.

בסופו של דבר, קפריסין היא יעד אטרקטיבי למשקיעים בשל הצמיחה הכלכלית והמיסים הנמוכים שהממשלה מעודדת בקרב משקיעים זרים. כלכלת המדינה צומחת במהירות מאז העשור האחרון, מה שאומר שהביקוש לנדל"ן ימשיך לעלות בעתיד הקרוב. בהקשר הזה, רכישת דירה בקפריסין היא רעיון טוב כל עוד עליית המחירים הגלובאלית לא פקדה גם את האי הזה. נכון להיום, קפריסין עדיין מהווה יעד נחשק למשקיעים וכוללת לא מעט הזדמנויות נדלן שונות.

קראו עוד: דירות להשקעה בקפריסין

קבלו ייעוץ מקצועי לפני השקעת נדל"ן במדינה זרה

בין אם מדובר על רכישת דירה בקפריסין או באזור אחר, לדברי מומחים, חשוב לפנות לייעוץ מקצועי לפני השקעה בנדל"ן זר. הסיבה לכך היא, שלמדינות זרות עשויות להיות תקנות וחוקים שונים שעשויים להיות זרים לחלוטין עבור משקיעים זרים. בסופו של דבר, ישנם יתרונות רבים לרכישת נכס בחו"ל. עם זאת, ישנם גם סיכונים שהמשקיעים צריכים להיות מודעים אליהם. 

סיכונים אלו כוללים את האפשרות שלא תצליחו למכור את הנכס ולא תצליחו לייצר ממנו רווח, אולי אפילו תסתכנו בהפסד כספי. במידת הצורך ובהתאם לסוג הנכס שתרכשו, קבלו ייעוץ מקצועי מאת יועצי השקעות נדל"ן בקפריסין ובחו"ל. את הסיכונים השונים ניתן לנסות לנהל ולמזער, אבל חשוב לעשות זאת תוך קבלת סיוע מקצועי. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו