בתים למכירה בקפריסין היוונית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

בתים למכירה בקפריסין היווניתכל עוד אתם בחיפושים אחרי בתים למכירה בקפריסין היוונית, זה אומר שאתם מבינים את ההשלכות העמוקות והחשובות של רכישת נכס בחו"ל למטרת השקעה. הגעתם למדריך המלא על רכישת נכסים בקפריסין, המשיכו לקרוא.

במדריך הבא אנחנו נספק לכם את כל מה שצריך לדעת על בתים למכירה בקפריסין היוונית, כמו גם מידע לגבי נתונים כלכליים בקפריסין, נתוני נדל"ן בקפריסין וכל מה שבין לבין. כמו כן, אנו עומדים לדבר על האזורים המומלצים ביותר בקפריסין עבור רכישת נכסים למטרת השקעה. אבל קודם לכן, קצת רקע על קפריסין. הנה כל מה שצריך לדעת, המשיכו קריאה.

מה חשוב לדעת על קפריסין?

קפריסין היא מדינה במזרח הים התיכון עם אוכלוסייה של כ-1.2 – 1.3 מיליון איש. המדינה ממוקמת על החוף הדרומי של האי, עם כ-33% ממסת היבשה שלה מתחת לפני הים ושטחה של כ-9,251 קמ"ר. ההתיישבות הראשונית בקפריסין מתוארכת לשנת 10,000 לפני הספירה, כאשר היא אוכלסה מאז על ידי תרבויות שונות שהשאירו אחריהן חפצים כמו כלי חרס, כלי אבן וכן מבנים ארכיטקטוניים פשוט עוצרי נשימה.

בשנת 1489 לספירה, קפריסין נכבשה על ידי האימפריה העות'מאנית ונשארה תחת שלטון טורקי עד שנת 1960, כאשר בעידן הזה הפכה יוון כבר לחלק מיוון העצמאית (עצמאות אשר ניתנה בזמנו על ידי בריטניה). נכון להיום, כלכלת ושלטון קפריסין יציבות, חזקות ותומכות מאוד בכל מה שקשור להשקעות נדל"ן על ידי זרים.

כל מה שצריך לדעת על השקעות בקפריסין (נתונים כלכליים)

אם אתם מחפשים בתים למכירה בקפריסין היוונית, חשוב מאוד להיות בקיאים בכל מה שקשור לנתונים הכלכליים ולנתונים בשוק הנדל"ן של המדינה. למשל, האם ידעתם כי גובה המס למשקיעים זרים על הכנסה משכ"ד בקפריסין היוונית עומד על 20%?

כמו כן, חשוב לדעת כי דמי שכירות חודשיים ממוצעים בקפריסין יכולים לנוע בין הטווחים של 10 אירו – 35 אירו ומעלה למטר רבוע. בחישוב מהיר, דירה מושכרת של 100 מ"ר יכולה להניב לכם בין 1,000 אירו לבין 3,000 אירו בחודש. אם מדובר בדירות יוקרה, כמובן שדמי השכירות יהיו גבוהים יותר.

מה שיעור מס הרכישה בקפריסין היוונית?

שיעור מס הרכישה בקפריסין היוונית עומד על 3% בלבד אם אתם רוכשים נכס ששוויו עד €85,430. אם אתם רוכשים נכס בשווי של בין €85,430 ל-€170,860, חשוב לציין כי מס הרכישה יהיה גבוה יותר ויעמוד על 5%. בכל מקרה בו תרכשו נכס בשווי הגבוה מ-€170,861, מס הרכישה שתשלמו יהיה 8%.

נכון לשנה הנוכחית, מגמת מחירי הנדל"ן במדינה בשנה החולפת מראים נתון לא רע בכלל של עליית מחירים בשיעור ממוצע של כ-3.2% (תלוי מיקום גאוגרפי בקפריסין, כי יש אזורים שמצביעים אפילו על מספרים גבוהים יותר).

כמה עולה דירה בקפריסין היוונית?

איזה כיף, הגענו למספרים. בואו נדייק את כל הדיון והדסקוס הזה, כמה עולה דירה בקפריסין היוונית? ובכן, אם בא לכם ממש להתפנק, מחיר וילה בקפריסין (מדובר בשטח של 200 מ"ר ומעלה בדרך כלל) יעמוד על הטווחים הממוצעים של כ- 100,000 – 265,000 אירו.

כמו כן, מחירי בתים למכירה בקפריסין (בדרך כלל ידובר על בית קרקע מסורתי בבנייה קלאסית) עומדים על טווחי מחירים של כ- 250,000 – 100,000 אירו. אם אתם רוצים להיכנס לענף התיירות בקפריסין היוונית, דירות נופש למכירה בקפריסין נמכרות במחירים ממוצעים של כ- 150,000 – 55,000 אירו.

אם אתם מתעניינים לגבי עלות דירות 3 חדרים בקפריסין, כדאי לדעת כי מחיר דירת 3 חדרים בקפריסין היוונית יכול לנוע בין 180,000 – 65,000 אירו בממוצע. אם תרצו לרכוש דירות בקפריסין 4 חדרים, תוכלו למצוא אחת במחירים ממוצעים של כ- 190,000 – 75,000 אירו. בכל מקרה בו תחליטו שההשקעה היא דירת 5 או 6 חדרים בקפריסין, המחירים ינועו בין 100,000 ל-225,000 אירו לדירה.

האזורים המומלצים בקפריסין לרכישת נכס

באופן כללי, האזורים הכי מומלצים בקפריסין עבור רכישת נכס הם פאפוס, לרנקה, לימסול וניקוסיה. עם זאת, קיימים עוד אזורים רבים ואחרים שבהם כדאי להתעניין לגבי בתים למכירה בקפריסין היוונית. למשל, אזורי החוף של קפריסין מציעים שילוב ייחודי של שירותים ציבוריים, אטרקציות לתיירים וכן הזדמנויות להשקעה.

נכס באזורים אלה הוא בדרך כלל יקר יותר, אבל מציע החזר גבוה על ההשקעה. כמו כן, מומלץ להכיר מקומות כמו לימסול, פאפוס, לרנקה ועוד. אם אתם מחפשים בתים למכירה בקפריסין היוונית באזורים הנ"ל, כולן ערים מרכזיות עם ביקוש גבוה ומחירים נוחים.

למה חשוב לקבל ייעוץ השקעות נדל"ן לפני רכישת נכס בחו"ל?

אנשים רבים לא מבינים שחשוב לקבל ייעוץ השקעות נדל"ן לפני רכישת נכס בחו"ל, בין אם מדובר על בתים למכירה בקפריסין היוונית או על כל יעד אחר. רוב האנשים אינם מודעים לסיכונים הכרוכים בכך, ובסופו של דבר הם עושים טעויות יקרות. הסיבה לכך היא, שייעוץ להשקעות בנדל"ן הוא לא משהו שרוב האנשים חושבים עליו. הם רק רוצים לקנות מקום, להניב רווחים מהירים ולהמשיך בחייהם, אבל זה עלול להיות מסוכן אם הם לא יקדישו זמן כדי לגלות למה הם נכנסים.

במילים הכי פשוטות שיש, בין אם מדברים על השקעת נדל"ן בקפריסין או בכל מדינה זרה אחרת, השקעה בנדל"ן היא תהליך מסובך והייעוץ מאיש מקצוע יכול לעזור מאוד. זאת, כדי לוודא שאתם מקבלים את ההחלטה הנכונה.

מעבר לכך שיועצי השקעות נדל"ן יכולים לסייע לכם לאתר את הנכסים הנכונים לתקציב שלכם ולסוג ההשקעה, הם גם יוכלו לסייע לכם בכל מה שקשור לבירוקרטיות רכישת נכסים בקפריסין, בהבנת שיטות המיסוי השונות ועוד.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו