דירות למכירה בקפריסין יד 2

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

דירות למכירה בקפריסין יד 2דירות למכירה בקפריסין יד 2 או חדשות, הפכו למבוקשות מאוד בקרב משקיעים שונים מרחבי העולם וכך גם מישראל. קפריסין, מדינה תיירותית, עם נופים מרהיבים, ערים יפות, אוכל טעים ותרבות ייחודית. על דירות למכירה בקפריסין יד 2 נרחיב במאמר הבא. 

 

דירות למכירה בקפריסין יד 2- למה דווקא קפריסין?

קפריסין היא מדינה קטנה יחסית הנמצאת במרחק טיסה של 40 דקות בלבד מישראל. בכל שנה מגיעים מיליוני תיירים לקפריסין והיא נחשבת למדינה תיירותית מאוד. התיירות בקפריסין היא אחד האלמנטים הדומיננטיים בכלכלת המדינה. 

כאשר אתם רוצים להשקיע בנדל"ן בקפריסין חשוב להכיר את מגמות השוק באותו מקום. מגמות בשוק הנדל"ן והדיור בקפריסין בעשור האחרון הולכות וצומחות באופן משמעותי. יותר ויותר משקיעים בוחרים בקפריסין על פני מדינות אחרות. יש לכך סיבות רבות כמו המחירים הנוחים, התשואה השנתית הגבוהה והתרחבות שוק הנדל"ן בקפריסין.

בשנת 2008 קפריסין הפכה לחברה רשמית באיחוד האירופי ואימצה את מטבע האירו. בשנת 2013, השוק הבנקאי בקפריסין חווה משבר משמעותי. הנדל"ן בקפריסין היה מבוקש במשך שנים רבות בקרב אזרחים בריטים רבים וההשקעות שלהם הפכו את הנדל"ן בקפריסין ליציב, גם לצד המשבר הכלכלי העמוק. בעשור האחרון, שוק הנדל"ן בקפריסין צומח ובכל שנה נבנים פרויקטים חדשים של נדל"ן למכירה. כיום, גם ישראלים רבים החלו להשקיע בנדל"ן בקפריסין, מה שנתן תנופה נוספת לנדל"ן במדינה. 

דירות למכירה בקפריסין יד 2- כיצד נבחר איפה?

השקעה בנדל"ן בקפריסין היא משתלמת, אך לשם כך צריך לבחור איפה להשקיע. על מנת לבחור דירות למכירה בקפריסין יד 2 יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים שונים. 

קודם כל יש לקחת בחשבון את הביקוש וההיצע של האזור בו אתם מעוניינים להשקיע. מומלץ לבחור באזורים בהם הביקוש גבוה וההיצע נמוך. אלה יכולים להיות אזורים לדוגמא. כך תוכלו להיות בטוחים שלדירה בה תשקיעו יהיה ביקוש ותוכלו להשכיר אותה בקלות או להפוך אותה לדירת Airbnb בקרב המטיילים באזור. 

הדבר השני שיש לקחת בחשבון על מנת לבחור דירות למכירה בקפריסין יד 2 הוא מה שכר הדירה המקובל באזור בו אתם מעוניינים להשקיע. כאשר תבינו את טווח מחירי השכירות באזור תוכלו לחישוב את ההכנסה הצפויה לכם ואת אחוז התשואה השנתית הצפויה לכם מההשקעה. 

עוד דבר שיש לקחת בחשבון הוא מה המטרה של ההשקעה ומה המגבלות שלכם כמשקיעים. לדוגמא, אם אתם משכירים נכס שישמש לתיירות (דירת Airbnb) או למגורים (להשכיר את הדירה לשוכרים קבועים). כמו כן, בקפריסין יש תנופת בניה חדשה וכתוצאה מכך ניתן למצוא דירות רבות להשקעה במגוון מיקומים מבוקשים, בערים גדולות ובאיים הקטנים. לכם חשבו האם אתם מעוניינים להשקיע בפרויקט מגורים חדש – שמצד אחד יכול לעלות הרבה ומצד שני בתקופת הבנייה לא יושכר. 

ההמלצה שלנו היא להגיע לנכס ולראות אותו בעיניים. אל תסתפקו בתמונות או בסרטונים על מנת שתוכלו לדעת בוודאות מה אתם מקבלים.

 

דירות למכירה בקפריסין יד 2- איפה כדאי?

קיימים מקומות רבים בקפריסין בהם כדאי להשקיע- 

  • לרנקה- אחת הערים הפופולריות להשקעה בקפריסין היא לרנקה. לרנקה נמצאת בדרום מזרח המדינה. לרנקה היא עיר נמל בה גם נמצא שדה התעופה של קפריסין. לרנקה הפכה לעיר תיירותית מבוקשת מאוד ומציעה למבקרים בה שלל אטרקציות ביניהן חופים מדהימים, מבנים יפהפיים, אדם מלוח גדול שהפך לביתו של פלמינגואים ועוד. 
  • פאפוס- פאפוס שנמצאת בחופיה הדרומיים של קפריסין. מדובר בעיר שמונה יחסית מעט תושבים ומושכים המוני תיירים בכל שנה. התיירים ממנפים את הכלכלה המקומית. בפאפוס רבים מהתיירים בוחרים ללון בדירות Airbnb מה שהופך את המקום למצוין עבור השקעת נדל"ן. 
  • לימסול- עיר נוספת שכדאית להשקעה בקפריסין היא העיר לימסול. מדובר באחת הערים הגדולות בקפריסין שמונה כרבע מיליון תושבים. כמו כן היא העיר המרכזית בכלכלה הקפריסאית בזכות הנמל הממוקם בה. 
  • ניקוסיה- ניקוסיה היא עיר הבירה של קפריסין והיא הפכה לאחד היעדים המבוקשים עבור השקעה בקפריסין. בניקוסיה מתגוררים יותר מ-300,000 תושבים. העיר  ממוקמת במרכזי האי קפריסין על גדת נהר והיא מוקד מבוקש מאוד של תיירים מרחבי העולם. 

ועוד ערים רבות. 

 

דירות למכירה בקפריסין יד 2- מחירים ותשואות

המחירים עבור דירות בקפריסין הם נמוכים. ניתן למצוא דירות בערים מרכזיות במחירים נוחים של כ- 100,000 יורו. לשם השוואה נציין כי דירה ממוצעת בתל אביב תעלה לפחות 800,000 יורו. בזכות המחירים הנוחים, רבים בוחרים להשקיע בנדל"ן בקפריסין.

ריכזנו לכם טווח מחירים של דירות להשקעה בקפריסין- 

  • המחיר עבור דירות נופש להשקעה בקפריסין ינוע בין 55,000 יורו לבין 120,000 יורו. 
  • המחיר עבור דירות 3 חדרים בקפריסין ינוע בין 65,000 יורו לבים 120,000 יורו. 
  • המחיר עבור דירות 4 חדרים בקפריסין ינוע בין 75,000 יורו לבין 130,000 יורו. 
  • המחיר עבור דירות 5 חדרים בקפריסין ינוע בין 100,000 יורו לבין 160,000 יורו. 
  • המחיר עבור בתי קרקע בקפריסין ינוע בין 75,000 יורו לבין 180,000 יורו. 
  • המחיר עבור וילות בקפריסין ינוע בין 110,000 יורו לבין 210,000 יורו עבור 200 מ"ר ומעלה. 

כמו כן, בעקבות הביקוש הרב להשקעה בקפריסין, התשואה השנתית גבוהה מאוד. שיעורי התשואה השנתית בקפריסין יכולים להגיע ל-10% ויותר (מספר דו ספרתי). בישראל התשואה השנתית תהיה פחות מ-6%. 

 

דירות למכירה בקפריסין יד 2- מיסים

אחד הפרמטרים המרכזיים בהשקעות נדל"ן הוא מיסוי נכסים. המיסוי בקפריסין הוא מיסוי ידידותי, במיוחד עבור ישראלים. בין קפריסין לישראל נחתמה אמנת מס. אמנת המס למעשה מונעת תשלום מס כפול על ההכנסות של אדם. כלומר, במידה שאתם בעלי שתי אזרחויות או מתנהלים בשתי מדינות- ישראל וקפריסין- לא תאלצו לשלם מס על הרווחים שלכם בשתי המדינות. בזכות אמנת המס תוכלו לשלם מס על הרווחים שלכם רק בקפריסין ולא תאלצו לשלם על הרווחים בישראל. 

כמו כן, ישראלים רבים בוחרים להקים חברות בקפריסין על מנת להקל על הליכי ההשקעה, מאחר שמיסוי על הכנסות הון וחברות בקפריסין נחשב לאחד הנמוכים בעולם. 

במעמד הרכישה, על הרוכש לשלם מס בולים בסך של פחות מחצי אחוז. כמו כן, על הנכס עצמו קיים מס שנתי שנמוך גם הוא מחצי אחוז. בנוסף יש לשלם מס רכישה שמחושב לפי מחיר הנכס ומגיע לפחות מ-10% בתקרה הגבוהה ביותר שלו. 

דירות למכירה בקפריסין יד 2- הקרבה לישראל

אחת היתרונות המשמעותיים של השקעה בקפריסין עבור משקיעים ישראלים, הוא הקרבה לישראל. קפריסין נמצאת במרחק טיסה של 40 דקות בלבד מישראל. 40 דקות הם המרחק של הנסיעה מתל אביב לנתניה או מתל אביב לאשקלון, זמן קצר במיוחד. כתוצאה מכך היא הפכה להיות יעד מבוקש מאוד בקרב משקיעים ישראלים. הסיבה לכך היא שהטיסות הקצרות מאפשרות למשקיעים הישראלים לטוס לקפריסין בקלות מתי שהם צריכים- להראות את הדירה לשוכרים פוטנציאליים או לרוכשים פוטנציאליים, לדאוג לתחזוקה שלה, לבדוק את מצב הנכס וכל סיבה אחרת. כמו כן, בזכות הקרבה לישראל, יש זמינות טיסות גבוהה מאוד ומחירים הטיסות זולים ונוחים לרבים. כתוצאה מכך, ישראלים רבים בוחרים להשקיע בנדל"ן בקפריסין. 

כמו כן, בזכות אמנת המס שקיימת בין קפריסין לישראל, הקשר בין השתיים חזק ומשקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע בקפריסין על פני מדינות רבות אחרות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו