דירות למכירה בקפריסין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

דירות למכירה בקפריסין – אחד היעדים החמים ביותר נמצא במרחק טיסה של כשעה וחצי בלבד מישראל, הכירו את קפריסין! 

דירות למכירה ביווןחושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. לפני שאתם מתחילים לחרוש את הארץ באיתור העיר האטרקטיבית והשכונה המבוקשת ביותר, חשוב שתכירו את האפשרות של השקעות נדל"ן מעבר לים. עד לפני מספר שנים לא רבות השקעות נדל"ן מעבר לים נתפסו בעיני רבים כמורכבות, מסוכנות ולא כדאיות. אך בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בדבר – כיום משקיעי נדל"ן רבים מישראל מעדיפים להשקיע את מיטב כספם מעבר לים בשל יתרונות רבים ומשמעותיים של שווקי הדיור במדינות המובילות. שוק הדיור בישראל נמצא בשיאי כל הזמנים לאחר עליות רצופות של עשרות אחוזים במשך למעלה מעשר שנים וכ 15% בשנה החולפת בלבד. חוששים לרכוש נכסים במחירי שיא כל הזמנים? השורות הבאות נכתבות בדיוק עבורכם. בשורות הבאות נגע באחד היעדים האטרקטיביים ביותר להשקעה בכל רחבי העולם – קפריסין. 

 

מ 1960 ועד 2022 – כל מה שאתם חייבים לדעת על קפריסין 

ראשית, חשוב לפתוח בהיכרות קצרה עם קפריסין. קפריסין החלה את דרכה בתור מדינה עצמאית בשנת 1960 נכון לכתיבת שורות אלה היא מאכלסת בגבולותיה כ 1,500,000 תושבים בלבד. על אף גודלה, היא מצליחה למשוך תיירים רבים מידי שנה – כ 2,500,000 במספר. הסיבה המרכזית בגינה תיירים רבים אוהבים להגיע לקפריסין היא מזג האוויר המצוי בה בכל עונות השנה. בשונה ממדינות רבות שנהנות מימי קיץ שמשיים מעטים מידי שנה, קפריסין מבטיחה לכלל המבקרים בה מזג אוויר קיצי לצד חופים מרשימים ונוף עוצר נשימה. כ 43 שנה לאחר שהוכרה כמדינה עצמאית, קפריסין הצטרפה לאיחוד האירופי בשנת 2003. כחמש שנים לאחר מכן, בשנת 2008, היא החלה לעשות שימוש במטבע המקובל באיחוד – האירו. עם תחילתו של המשבר הכלכלי הגדול שפקד את העולם כולו ב 2008, שוק הנדל"ן המקומי ספג מכה לא פשוטה. 

מחירי הדיור נחתכו בעשרות אחוזים – אז למה בכל זאת קפריסין מסומנת על ידי רבים כיעד אטרקטיבי להשקעה? 

משנת 2008 ועד שנת 2015 מחירי הדיור בקפריסין חוו ירידה של עשרות אחוזים. אז למה בכל זאת משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם בוחרים להשקיע דווקא בקפריסין? בעיקר בשל התמודדותה של המדינה הקטנה מיד לאחר היציאה מהמשבר. משקיעי נדל"ן בוחרים להשקיע את כספם במדינות שהוכיחו התנהלות נכונה ויעילה בזמן משברים גדולים. מדינות אלה מבטיחות למשקיעים בהן כי גם את המשבר הבא הן ידעו לצלוח בצורה טובה ויעילה עם פגיעה מינימלית בשוק הדיור המקומי ובכספם של המשקיעים הזרים. נכון לכתיבת שורות אלה הכלכלה הקפריסאית מוכיחה את עצמה ומראה שגשוג כלכלי התורם לעליות מחירי הדיור המקומיים. רוצים להצטרף לכלל המשקיעים שכבר רכשו נכסים בקפריסין? בשורות הבאות נגע בכל היתרונות הגדולים שגורמים לרבים לסמן את קפריסין כיעד האטרקטיבי ביותר להשקעות נדל"ן בכל רחבי העולם. 

 

דירות למכירה בקפריסין: היתרונות הרבים של קפריסין: 

  • פוטנציאל השבחה גדול – מחירי הדיור עדיין רחוקים משיאי כל הזמנים 

כפי שציינו מעלה, המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008 לא פסח על קפריסין והצליח לפגוע בשוק הדיור המקומי. מחירי הנכסים צנחו בעשרות אחוזים במשך שנים ארוכות. נכון לכתיבת שורות אלה, קפריסין נמצאת לאחר מספר שנים של פריחה כלכלית שהובילה לעליות מחירי הדיור. המחירים עדיין רחוקים ממחירי השיא שנרשמו ערב פריצת המשבר הכלכלי הגדול, מה שגורם למשקיעים רבים לחשוב שיש פוטנציאל השבחה גדול במיוחד בנכסים המקומיים. 

 

  • מחירים המאפשרים גם למשקיעים קטנים להתחדש עם נכסים אטרקטיביים בפריים לוקיישן

מחירי הדיור בקפריסין נמוכים למדי ומאפשרים גם למשקיעים קטנים עם הון עצמי נמוך להתחדש בנכסים איכותיים בפריים לוקיישן. בישראל, המשקיעים הקטנים נדחקים לדירות ישנות וקטנות הממוקמות באזורי פריפריה. רוצים להשקיע בנכס חדש ואיכותי הממוקם באזור הטוב ביותר בקפריסין? מחירי הדיור המקומיים יאפשרו לכם לעשות זאת ולהישאר עם עודף בהשוואה למחירי הדיור בישראל.  

 

  • אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים – כ 10% בכל שנה!

מחירי הדיור הנמוכים משפיעים באופן ישיר על אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בשטחה של קפריסין. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעי נדל"ן הוא: ככל שמחירי הדיור גבוהים יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרת נכסים באזור יהיו נמוכים יותר וכן להיפך, ככל שמחירי הדיור נמוכים יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרת נכסים באזור יהיו גבוהים יותר. אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בקפריסין. בקפריסין המשקיעים נהנים מכ 8% עד 10% תשואה בכל שנה. 

 

  • מדינה תיירותית בכל עונות השנה – כ 2,500,000 תיירים מידי שנה!

יתרון נוסף ומשמעותי למדי הוא התיירות העניפה של קפריסין. כפי שציינו מעלה, קפריסין כוללת בשטחה כ 1,500,000 תושבים בלבד ומארחת כ 2,500,000 תיירים מידי שנה. הכמות הגדולה של התיירים כוללת מספר יתרונות עבור עבור המשקיעים. היתרון הראשון הוא כמובן גידול ברמות הביקושים לדיור. למרות שמרבית התיירים מגיעים לתקופות זמן קצרות, הם זקוקים לקורת גג לישון תחתיה, מה שמגדיל ביקושים לדיור. הגדלת הביקושים מובילה לעליות מחירי הנכסים ומחירי השכירויות. יתרון נוסף הוא האפשרות להשכיר נכסים לטווחי זמן קצרים לתיירים. משקיעים רבים בוחרים להשכיר את הנכסים שלהם לתיירים ומצליחים למקסם רווחים. התשואה הממוצעת של השכרת נכסים לתיירים עומדת על בין 10% ל 14% בכל שנה. 

 

  • קרבה גאוגרפית 

משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע דווקא בקפריסין בשל הקרבה הגיאוגרפית. משקיעים רבים חוששים להשקיע ביעדים מרוחקים ממקום מגוריהם, מה שהופך את קפריסין לאחד היעדים החמים ביותר עבור המשקיעים הישראלים. מרחק טיסה של כשעה וחצי בלבד תאפשר לכם להגיע לנכס מעבר לים. 

 

  • מיסוי נוח למשקיעים זרים 

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר של קפריסין על פני ישראל בפרט, ועל פני עוד לא מעט מדינות בכל רחבי העולם בכלל הוא המיסוי הנוח בקפריסין. הממשל הקפריסאי מקבל בזרועות פתוחות את המשקיעים הזרים המסייעים לו להזניק את הכלכלה המקומית. בקפריסין המשקיעים נדרשים לשלם מס בולים בשיעור של פחות מחצי אחוז, מס על הנכס של פחות מחצי אחוז בשנה ומס רכישה נמוך. אם לא די בכך, בטח תשמחו לשמוע שישראל וקפריסין חתמו על אמנת מס המבטיחה לחסוך למשקיעים תשלומי כפלי מיסים מיותרים. 

קראו עוד: בתים למכירה בקפריסין היוונית

דירות למכירה בקפריסין: לסיכום כלל המיסים שתידרשו לשלם על נכסים בקפריסין:

מס  שיעור התשלום 
מס בולים  נמוך במיוחד, פחות מ 0.5%.
מס על הנכס  נמוך במיוחד, פחות מ 0.5%.
מס רכישה נמוך במיוחד, מחושב על בסיס עלות הנכס אך המס המקסימלי עומד על פחות מ 10%.
אמנת מס  אמנת המס מבטיחה למשקיעים הישראלים בשטחה של קפריסין שהם לא יצטרכו לשלם מיסים כפולים. 

הכירו את הקשיים המרכזיים בהשקעות מעבר לים 

חשוב להביא בחשבון את הקשיים הקיימים בהשקעות נדל"ן מעבר לים. משקיעים רבים הבוחרים להשקיע מחוץ לגבולות המדינה בה הן גרים נאלצים להתמודד עם:

 

  • מתווכים מקומיים.
  • עורכי דין מקומיים.
  • אנשי מקצוע, שיפוצניקים מקומיים. 
  • שיטות מיסוי שונות. 
  • אזורים שהם לא מכירים. 
  • מתן שירות לכל צורכי הנכס והדיירים הגרים בו בשלט רחוק. 

 

לכן, חשוב להדגיש כי כיום יש לא מעט חברות ניהול המסייעות למשקיעים זרים. חברות אלה מסייעות למשקיעים בכל הנדרש תוך היכרות נרחבת עם השוק המקומי. חושבים להשקיע בדירות למכירה בקפריסין? חשוב להיעזר באנשי מקצוע מקומיים שידעו לכוון אתכם לדירות האטרקטיביות ביותר. 

 

הכירו את שוק הדיור המקומי 

רגע לפני שאתם מתחילים במסע החיפושים אחר דירה להשקעה בקפריסין, חשוב שתכירו את הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים מישראל בוחרים להתחיל להשקיע מעבר לים – בקפריסין ובעוד מדינות רבות נוספות. 

 

אלה הסיבות בגינן ישראלים רבים בוחרים לעזוב את שוק הדיוק המקומי 

שוק הדיור המקומי נמצא בשיאי כל הזמנים לאחר למעלה מעשר שנים רצופות של עליות מחירים. רק בשנה האחרונה מחירי הדיור זינקו בלא פחות מ 15%. נתונים אלה גורמים למשקיעים רבים לחשוש לרכוש נכסים בישראל לאחר עליות משמעותיות ובשיאי כל הזמנים (פוטנציאל השבחה מוגבל). מעבר לכך, המחירים היקרים שוחקים את התשואה מהשכרת הנכסים. זוכרים את הכלל שהזכרנו מעלה? ככל שמחירי הנכסים גבוהים יותר כך אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרתם נמוכים יותר. נכון לכתיבת שורות אלה אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נעים בין 2.1% ל 3.4% באזורי המרכז, ובין 3.5% ל 4.5% לאזורי פריפריה. מעבר לכך, הממשלות בישראל שואפות להרחיק את ציבור המשקיעים במטרה להקטין ביקושים ולהוביל להתמתנות מחירים. איך עושים את זה? בעזרת העלאת מס הרכישה מ 5% ל 8% וכן ביטול אפשרות משכון 50% משווי נכס קיים לטובת קבלת מימון 50% מערכו. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו