קפריסין הטורקית נדלן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

קפריסין הטורקית נדלןהאי קפריסין הוא מדינה קטנה השוכנת בים התיכון. האי מחולק לשני חלקים עיקריים – החלק היווני והחלק הטורקי. חלקה הצפוני של קפריסין נכבש על ידי טורקיה והאזור הזה מהווה אזור אוטונומי מאז 1983, מה שמושך רבים לחפש מידע על קפריסין הטורקית נדלן. הנה המדריך המלא לרכישת נכס בצפון קפריסין, המשיכו לקרוא. 

בין אם אתם מחפשים מידע על קפריסין הטורקית נדלן, רכישת נכס בקפריסין הצפונית או מידע על השקעות נדל"ן בחו"ל באופן כללי, הנושא מספיק מורכב כדי שיחייב את בדיקתכם המלאה. ובעוד שרוב האנשים יעדיפו לקבל ייעוץ פיננסי להשקעות נדל"ן בקפריסין הטורקית, זה לרוב יהיה הצעד הנבון לנקוט בו. אז, עד שתקבלו ייעוץ השקעות בצפון קפריסין הטורקית, ריכזנו עבורכם את המדריך המלא לרכישת נכס או רכישת נדל"ן בצפון קפריסין. אבל לפני הכול, קצת מידע כללי ורקע על קפריסין הטורקית. 

מידע כללי ורקע על קפריסין הטורקית

רגע לפני שנדבר על קפריסין הטורקית נדלן, יש לציין כמה עובדות חשובות על האזור. למשל, קפריסין הטורקית היא חלק מטורקיה מאז 1974. עם זאת, הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין היא מדינה עצמאית המוכרת רק על ידי טורקיה. בתוך כך, בשנת 1983, הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין הכריזה על עצמה כמדינה אוטונומית.

הקפריסאים הטורקים הם הילידים של צפון קפריסין אשר מאכלסים את האזור במשך אלפי שנים. הם מדברים יוונית וטורקית והם מוסלמים ברובם. השאר הם נוצרים, יהודים וארמנים, כאשר הגיוון התרבותי והדתי הזה הוא בדיוק מה שמושך כל כך הרבה מבקרים ותיירים מכל העולם. בשל מזג האוויר הים תיכוני השוכן באזור, קפריסין הצפונית מהווה מקור משיכת תיירים מכל העולם ובכל ימות השנה, כולל בעונת החורף שנחשבת עונת שפל תיירותי במדינות רבות באירופה. 

עד כמה הממשלה יציבה בקפריסין הטורקית? 

כאשר מדובר על קפריסין הטורקית נדלן, חשוב להבין האם אתם משקיעים את הכסף שלכם באזור אשר נחשב יציב מבחינה שלטונית. בתוך כך, יש לציין כי האי מחולק מאז 1974 וכיום מופרד לשני חלקים – צפון קפריסין הטורקית בצפון וקפריסין היוונית דרום קפריסין בדרום. 

האו"ם אמנם רואה בכך "הפרה דו-צדדית" מאז 2004, כאשר היא החלוקה הוכרזה "בלתי מתקבלת על הדעת", אבל נכון להיום, התמונה היא אחרת. כבר שנים שהשלטון בצפון קפריסין יציב ומקיים קשרי מסחר עם מדינות רבות בעולם ובאירופה. 

מדוע קפריסין הטורקית נחשבת יעד מומלץ להשקעות נדל"ן?

אם אתם מחפשים מידע על קפריסין הטורקית נדלן, חשוב להבין מדוע היעד נחשב מומלץ להשקעות נדל"ן. באופן כללי, יש לציין כי לקפריסין הטורקית יש הרבה משאבי טבע להציע לעשרות אלפי תיירים שמבקרים בה בכל עונת קיץ או חורף, כולל חופים, אתרים היסטוריים ומגוון אזורי אקלים. בתוך כך, זהו גם יעד מצוין להשקעה בנדל"ן.

קפריסין הטורקית נודעה מבחינה היסטורית כ"שוויץ של הים התיכון". בשנים האחרונות היא חווה עלייה בתיירות בשל החופים היפים והאתרים ההיסטוריים שלה, כמו גם בעקבות הסרת מגבלות מגפת הקורונה שהטילו עוצר על אזורים אלו כמו אזורים אחרים בעולם. בהקשר של השקעות נדל"ן בקפריסין הטורקית, קפריסין הטורקית היא יעד מצוין להשקעה בנדל"ן מכיוון שהיא מציעה מיסים נמוכים על נכסים, תשואות שכירות אטרקטיביות וגידול מתמשך ויציב של כלכלת האי. 

שיטת המיסוי בקפריסין הטורקית

שיטת המיסוי בקפריסין הטורקית כפופה לשיטת המיסוי הטורקית, בעוד כי במעמד רכישת הנכס, מס הרכישה יעמוד על 0.5%, ויהיה מיועד לרישום במרשמים הממשלתיים. בנוסף לכך, במעמד הרשמת הבעלות על הנכס, משקיעי נדל"ן משלמים מס נוסף שעומד על כ-1% – 3% ממחיר הנכס שרכשו. 

כמו כן, בעלות על נכס בקפריסין הטורקית מחייבת תשלום מס שנתי בגין כל מטר רבוע הכלול בשטח הנכס שרכשתם. שיעור המס בקפריסין הטורקית באופן שוטף הוא 30 סנט בעבור כל מ"ר. מבחינת תשואה על רכישת נכס בקפריסין הטורקית, באזורים שונים מדווח על תשואה שנעה בין 7% ל-11% בשנה, תלוי בפקטורים שונים. מה עוד לגבי קפריסין הטורקית נדלן? המשיכו לקרוא. 

האזורים הכי מומלצים לרכישת נכס בקפריסין הטורקית

אם אתם מחפשים מידע לגבי קפריסין הטורקית נדלן, בקפריסין הטורקית ישנם אזורים רבים להשקעה. חלק מהאזורים המומלצים והאידיאליים ביותר לרכישת נכס להשקעה נמצאים באזור צפון קפריסין, שם תמצאו למשל את רובע דרום ניקוסיה. זהו אזור אשר נחשב אחד האזורים הפופולריים ביותר להשקעה בקפריסין הטורקית עם ביקוש גבוה לנכסים. באזור זה יש שפע של קניונים, מסעדות ואפשרויות תחבורה כמו אוטובוסים ציבוריים ואוטובוסים, תחבורה ימית ועוד.

אזור פופולרי נוסף לרכישת נכסים להשקעה הוא רובע המרכז, שיש בו שירותים רבים כמו מרכזים מסחריים, מסעדות, מלונות וחיי לילה, המושכים יזמים. כמו כן, מומלץ להכיר את פמגוסטה, קירניה ועוד. המיקומים הללו מציעים את הביקוש הגבוה ביותר לנכסים וכן את יוקר המחיה הנמוך ביותר בצפון קפריסין.

קבלו ייעוץ פיננסי לפני השקעות נדל"ן בקפריסין הטורקית

חשוב לקבל ייעוץ פיננסי לפני השקעות נדל"ן בקפריסין הטורקית לא בגלל ההיסטוריה הפוליטית שלה ומצבה הנוכחי, אלא בגלל שזו השקעה במדינה זרה. כמו בכל השקעת נדל"ן במדינה זרה, יש הזדמנויות רבות לקנות ולמכור נכסים במחירים נמוכים. ובכדי למצוא את העסקאות הנכונות לתקציב שלכם, חשוב לשבת לפגישת ייעוץ עם מישהו שמכיר את סוגי הנכסים השונים ואת השוק המקומי, את שיטות המיסוי, סוגי הבירוקרטיות וכולי. 

בסופו של דבר, על המשקיעים להיות מודעים לסיכונים הכרוכים בהשקעה במדינה זרה, וכיצד הם יכולים להגן על עצמם מפני סיכונים אלו. הם צריכים גם לדעת את השלכות המס הכרוכות בהשקעה בקפריסין הטורקית, כמו גם כל מה שכרוך בבירוקרטיה של רכישת נכס בצפון קפריסין הטורקית. בשורה התחתונה, יש הרבה סיבות לכך שחשוב לקבל ייעוץ פיננסי לפני השקעה בנדל"ן הצפון קפריסאי. ועם הצמיחה המתמשכת של האי בשנים האחרונות, זה הזמן המושלם לקבל ייעוץ לגבי קפריסין הטורקית נדלן. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו