נדל"ן בקפריסין הצפונית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

נדלן בקפריסין הצפוניתבשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מחליטים להשקיע בנדל"ן בקפריסין. אך האם כדאי להשקיע בנדל"ן בקפריסין הצפונית או בקפריסין הדרומית? במאמר הבא נסביר על היתרונות של נדל"ן בקפריסין הצפונית.

 

השלבים להשקעת נדל"ן בקפריסין הצפונית

כאשר רוצים להשקיע בנדל"ן בקפריסין הצפונית יש לעבור תהליך רכישה. תהליך הרכישה בקפריסין הצפונית כולל מספר שלבים שונים-

  1. בחירת מסלול תשלומים

השלב הראשון הוא לבחור מסלול תשלומים בהתאם לצרכים ולרצונות שלכם. לפניכם מספר אפשרויות-

  • תשלום אחד
  • פריסת תשלומים למספר שנים
  • אם בחרתם בבנייה חדשה תוכלו לשלם לפי התקדמות- 25% בעת החתימה, 25% יסודות, 20% שלד של הקומה, 20% קירוי ו-10% במעמד המפתח.

לעומת ישראל בה המחירים צמודים למדד ועלולים לעלות, בקפריסין הצפונית המחירים לא צמודים למדד ולכן גם אם תבחרו לשלם בתשלומים המחירים יישארו זהים לחוזה הראשוני. ניתן להעביר את התשלומים בהעברה בנקאית, כרטיס אשראי או להעביר מזומן.

  1. תשלום מקדמה

השלב השני הוא שלב תשלום המקדמה. תשלום המקדמה יגיע לאחר שבחרתם את הדירה בה אתם מעוניינים להשקיע והסכמתם על תנאי הרכישה. תשלום המקדמה יהיה בשווי של 2,000 דולר.

  1. חתימה על חוזה

השלב השלישי הוא שלב חתימה החוזה. בשלב זה תעזרו בעורך דין מקומי שיכין לכם חוזה באנגלית. במידה שאתם נמצאים בקפריסין הצפונית התהליך ייקח שעתיים בהן יכינו את החוזה, יבדקו אותו ואתם תחתמו עליו. במידה שאתם בישראל עורך הדין יישלח לכם עותק לבדיקה. שימו לב שהעסקאות יירשמו במשרדים ממשלתיים של קפריסין הצפונית.

 

מה היתרונות של נדל"ן בקפריסין הצפונית?

לנדל"ן בקפריסין הצפונית יש יתרונות רבים-

  • מחירים זולים- המחירים בקפריסין הצפונית זולים יותר באופן משמעותי מהמחירים בארץ ואך מהמחירים בקפריסין הדרומית. על ידי כך ניתן למצוא נכסים מדהימים במחירים נוחים במיוחד.
  • קרבה לישראל- קפריסין הצפונית נמצאת במרחק של 40 דקות בלבד מישראל, כמו הנסיעה מתל אביב לאשקלון. הקרבה לישראל מאפשרת טיסות קצרות, זמינות של טיסות ומחירי טיסות זולים שמאפשרים למשקיעים להגיע לקפריסין מתי שיבחרו לכל סיבה. כתוצאה מכך, ישראלים רבים בוחרים להשקיע בנדל"ן בקפריסין הצפונית.
  • תשואות- בעקבות הביקוש הרב להשקעות נדל"ן בקפריסין הצפונית, התשואה השנתית גבוהה מאוד. שיעורי התשואה השנתית בקפריסין יכולים להגיע ל-10% ויותר (מספר דו ספרתי). בישראל התשואה השנתית תהיה פחות מ-6%.
  • התפתחות- קפריסין הצפונית מתפתחת בקצב מסחרר. בזכות כך ניתן למצוא נכסים מדהימים להשקעות נדל"ן שיבטיחו לכם נכסים מניבים ותשואות גבוהות.
  • אמנת מס- יתרון משמעותי של נדל"ן בקפריסין הצפונית הוא אמנת המס עם ישראל. בין קפריסין לישראל נחתמה אמנת מס. אמנת המס למעשה מונעת תשלום מס כפול על ההכנסות של אדם. כלומר, במידה שאתם בעלי שתי אזרחויות או מתנהלים בשתי מדינות- ישראל וקפריסין- לא תאלצו לשלם מס על הרווחים שלכם בשתי המדינות. בזכות אמנת המס תוכלו לשלם מס על הרווחים שלכם רק בקפריסין ולא תאלצו לשלם על הרווחים בישראל.

 

אז האם כדאי להשקיע בנדל"ן בקפריסין הצפונית?

קפריסין הצפונית, מלאה בהזדמנויות השקעה עם המון פוטנציאל. קפריסין הצפונית היא מקום יפהפה, עם שטחים ציוריים ונופים מרהיבים. בקפריסין הצפונית יש חופים יפהפיים וכפרים מתוקים. שטחים רבים בה מיועדים לבנייה, עם כל האישורים הדרושים ועם פוטנציאל לרווחים גבוהים במיוחד.

בקפריסין הצפונית ניתן למצוא שטחים לבנייה ואף נכסים בנויים סמוך לערים המרכזיות, סמוך לחוף הים, בכפרים הקטנים, באזורים מתפתחים ובמגוון גדלים שונים. תוכלו לבחור בנכס בעיר מרכזית או בנכס סמוך לחוף. תוכלו לבחור בנכס של כמה מאות מ"ר או בדונמים רבים. תוכלו לבחור בוילה גדולה מול נוף או מרהיב או לבנות קומפלקס מלונות ודירות נופש על החוף. למעשה להשקעות נדל"ן בקפריסין הצפונית אין סוף אפשרויות.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו