קניית דירה בקפריסין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

קניית דירה בקפריסיןקניית דירה בקפריסין היא החלטה גדולה. אבל על ידי הכרת התהליך והאפשרויות הזמינות, התהליך יכול להיות יותר קל לניהול. מעבר לכך שישנן חברות פרטיות אשר עוזרות בניהול הנכס ותחזוקתו, חשוב לזכור כי מדובר בטיסה קצרצרה מישראל, מה שמקל מאוד על ניהול הנכס בשוטף.

ישנם סוגים שונים של דירות בקפריסין שתוכלו לקנות, לרבות דירות חדשות ודירות ישנות. אם אתם מחפשים משהו חדש, אז כדאי שתדעו שיש הרבה פרויקטים ומתחמים זמינים בקפריסין. הרבה מהם מציעים שירותים נהדרים כמו חדרי כושר, בריכות שחייה ומגרשי טניס. וכולם גם זולים יחסית לישראל. לחלק מהפרויקטים הללו יש חוף פרטי משלהם, וזה נהדר אם המטרה שלכם היא רכישת נדל”ן בקפריסין למטרת השקעה. אם זה נשמע כמו מה שאתם מחפשים, המשיכו לקרוא.

מה חשוב לדעת על קניית דירה בקפריסין?

רכישת דירה בקפריסין יכולה להיות משימה לא פשוטה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שמתחילים את החיפוש של הנכס. עם זאת, אם אתם יודעים מה לחפש, התהליך הופך להרבה יותר פשוט. מעבר לכך שכדאי לוודא שהדירה ממוקמת קרוב מספיק לתחבורה ציבורית או לחנויות, חשוב לברר מהן התשואות על דירות בקפריסין.

רכישת דירה היא אחת ההחלטות החשובות ביותר שתקבלו במהלך חייכם. ויש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו. הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להחליט על סוג הנכס שאתם רוצים. רוצים בית או דירה? אולי בכלל דירת נופש באזורים תיירותיים ומאוד פופולאריים? מחירי הנכס משתנים בהתאם למיקום ולגודל הנכס, לכן חשוב לקחת את הגורמים הללו בחשבון לפני רכישת נכס בקפריסין.

היתרון של קניית דירה בקפריסין

אפשרי למצוא נכסים רבים באינטרנט, אבל תמיד עדיף ללכת ולראות אותם באופן אישי לפני קבלת החלטה. וזה היתרון המשמעותי של קניית דירה בקפריסין – היא קרובה מאוד לישראל, הטיסה קצרה מאוד וזה מקל על רכישת הנכס והניהול שלו.

אם מדובר בדירות שנמצאות במדינות מרוחקות, בדרך כלל יהיה צורך להסתייע בחברה פרטית אשר מספקת שירות ניהול נכסים בחו"ל. אבל כאשר מדובר על רכישת דירה בקפריסין, כל הניהול השוטף של הנכס הופך להרבה יותר פשוט.

האזורים הכי מומלצים בקפריסין לקניית דירה

האזורים המומלצים ביותר בקפריסין לרכישת דירה הם: לרנקה (העיר השלישית בגודלה בקפריסין), פרוטאראס (עיירת נופש בחוף הצפון מזרחי של האי)וכן אגיה נאפה (עיירת נופש מיוחדת מאוד בחוף הדרומי של קפריסין). כמו כן, מומלץ מאוד לבדוק לגבי קניית דירה בקפריסין באזורים כמו ניקוסיה לימסול וגם פאפוס.

כדאי לדעת, לימסול היא אחד מהמרכזים הכלכליים הגדולים בקפריסין עם אוכלוסייה מוערכת של כ-150,000 איש. בעיר יש מספר מתחמי מגורים המציעים למכירה דירות זולות ויוקרתיות. כמו כן, לרנקה היא מרכז כלכלי מרכזי נוסף בקפריסין עם אוכלוסייה מוערכת של כ-100,000 איש. העיר מציעה דירות גם במחיר סביר וגם יוקרתי. הערים הללו הן המאוכלסות ביותר ומציעות מגוון רחב של דירות המתאימות לצרכים שונים.

קניית דירה בקפריסין: מידע כלכלי, תשואות ושיעורי מס רכישה

בסופו של דבר, קפריסין היא יעד תיירותי פופולרי בקרב האירופאים. יעד זה הפך לנקודה חמה עבור גולים אירופאים רבים וכעת, הוא היעד השלישי הפופולרי ביותר עבור בריטים המעוניינים לקנות נכס בחו"ל. האי מציע סוגים רבים ושונים של נכסים, מווילות יוקרה ועד דירות מגורים, דירות נופש ועוד.

ואם אתם מעוניינים לרכוש דירה בקפריסין, כדאי להכיר את דמי שכירות החודשיים הממוצעים במדינה הזאת. ובכן, מחירי השכירות בקפריסין נעים בטווחים של 10 ל-30 אירו לכל מטר רבוע, מה שאומר שדמי השכירות לדירת 50 מטר יכולים להגיע לסכומים של כ-עד 1500 אירו לחודש וגם יותר, תלוי באזור.

שיעור מס הרכישה של דירה בקפריסין

מתכננים להשקיע בקפריסין ולרכוש דירה בה? אמנם דירה בקפריסין תהיה זולה מדירה בישראל ברוב המקרים, אבל שיעור מס הרכישה בקפריסין אינו נמוך. הוא לא מספיק גבוה כדי שהעסקה לא תהיה משתלמת, אבל בכל זאת, חשוב להיות מודעים אליו.

בתוך כך, אתם תשלמו 3% על נכס ששוויו עד €85,430. במקרים בהם תרצו לרכוש נכס בשווי של בין €85,430 ל-€170,860, תצטרכו לשלם 5% מסכום העסקה. ובמקרים בהם תרצו לרכוש דירה בקפריסין בשווי הגבוה מ-€170,861, תצטרכו לשלם 8% מסכום העסקה לטובת מס רכישה. זאת, בעוד שהתשואה הממוצעת על דירה בקפריסין תעמוד על כ-10%-6%.

כיצד עובד מיסוי נדל"ן בקפריסין?

אם אתם מחפשים דירה לקנייה בקפריסין, חשוב לדעת כי מיסוי הנכסים הוא כמובן הפרמטר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון. ותאמינו או לא, לישראלים יש יתרון מהותי בכל הנוגע למיסוי נדל"ן בקפריסין. כבר נבין מדוע וכיצד המיסוי בקפריסין עובד לטובתנו, המשיכו לקרוא.

קודם כל, חשוב לדעת שאתם לא חייבים להיות תושבי המדינה כדי לרכוש בה נכס. כמו כן, חשוב לדעת כי המיסוי בקפריסין על הכנסות הון וחברות נחשב לבין הנמוכים בעולם. משום כך, ישראלים רבים בוחרים להקים חברה בקפריסין ולהנות ממיסוי נדל"ן נמוך. קפריסין פועלת כך ונוקטת במיסוי נמוך מכיוון שיש לה מדיניות ברורה בכל הנוגע לעידוד הגירה של בעלי הון למדינה וכן השקעות זרות ע"י יזמים.

הטיפ הכי חשוב: קבלו ייעוץ פיננסי להשקעות בחו"ל

בין אם אתם מעוניינים לרכוש דירה בקפריסין מסוג כזה או אחר, או באזור כזה או אחר, הטים הכי חשוב שנוכל לתת לכם הוא: קבלת ייעוץ פיננסי לפני רכישת דירה בקפריסין או בכל מדינה שאינכם בקיאים בבירוקרטיות שלה, במיסוי, בתשואות וכולי. כך תוכלו להבטיח שאתם ממזערים ככל הניתן את הסיכונים הכרוכים ברכישת נכס בחו"ל.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו