בית כפרי בקפריסין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

בית כפרי בקפריסיןחושבים להתחיל להשקיע בענף הנדל"ן? או אפילו בבית כפרי בקפריסין הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים ביותר אודות השקעות נדל"ן בישראל ובקפריסין, לרבות היכרות מעמיקה עם החיסרונות הגדולים של השוק המקומי והיתרונות הגדולים של השוק הקפריסאי, מצב שוק הנדל"ן בישראל ובקפריסין והיכרות עם מספר מסלולי השקעה שמצליחים למשוך כמות גדולה של משקיעים בכל שנה. אז רגע לפני שאתם מתחילים לרכוש נדל"ן ללא היכרות עם מצב שוק הדיור בישראל, חשוב שתכירו את כל הדגשים החשובים שיעזרו לכם לעשות זאת נכון. לא סתם משקיעים רבים מישראל בוחרים לרעות בשדות זרים ומשקיעים בלא מעט מדינות מעבר לים. אז נכון, תשואה שנתית של כ 3% (בממוצע) מהשכרת נכסים בישראל גבוהה יותר מהריביות החיוביות שהבנקים מציעים בתוכניות החיסכון, אך למה להסתפק ב 3% כשניתן לקבל בין 6% ל 10% בקפריסין?

 

בטוחים שמחירי הדיור בישראל יעלו לנצח? הכירו את החסרונות של השוק המקומי

מחירי הדיור בישראל גבוהים למדי. בשנים האחרונות המחירים עלו בעשרות אחוזים ורק בשנה החולפת בלבד הם השלימו עליה של למעלה מ 15%. אנשים רבים סבורים כי מחירי הדיור בישראל לא יפסיקו לעלות, אך בכל זאת, משקיעי נדל"ן רבים בוחרים לוותר על רכישת נכסים בשוק המקומי לטובת רכישת נכסים בקפריסין. מדוע? ישנן 3 סיבות מרכזיות, והן:

מחירים מובקעים מחירי הדיור בישראל גבוהים למדי. משקיעי נדל"ן רבים סבורים כי עליות המחירים של השנים האחרונות שהובילו את השוק למחירי שיא כל הזמנים, הפכו את שוק הנדל"ן בישראל לבועתי. חשוב להדגיש, המחירים אינם צפויים להתרסק, אך לדעת רבים מגמת העלייה צפויה להאט או אף להיבלם בשנים הקרובות.
צורך בהון עצמי גבוה מעבר לפוטנציאל ההשבחה המוגבל בשל עליות המחירים בשנים האחרונות, רכישת דירה בישראל מחייבת את המשקיעים להצטייד בהון עצמי גבוה במיוחד. אין ברשותכם הון עצמי גבוה? כנראה שתאלצו להתפשר על נכסים ישנים באזורי פריפריה. במילים אחרות, שוק הנדל"ן המקומי לא משאיר הרבה מקום למשקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל.
אחוזי תשואה נמוכים – בין 2.2% ל 4.7% בלבד מחירי הדיור בישראל פוגעים באופן ישיר באחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. אחד מכללי האצבע החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים הוא – ככל שמחיר הנכס גבוהים יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר וכן להיפך. ניתן לראות זאת בנתונים – אחוזי התשואה הממוצעים מהשכרת נכסים בישראל נעים סביב 2.2% ועד 4.7% תשורה בכל שנה. לשם השוואה, אחוזי התשואה מהשכרת נכסים בקפריסין נעים בין 6% ל 10% בכל שנה.

רוצים להשקיע את כל החיסכונות שלכם מעבר לים? בשורות הבאות נגע בכל היתרונות והדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות אחד מיעדי ההשקעה החמים ביותר בעולם – קפריסין.

נתונים היסטוריים חשובים על קפריסין

חולמים על בית כפרי בקפריסין? החלום לא רחוק ואף רווחי למדי. קפריסין הקטנה החלה דרך כמדינה עצמאית בשנת 1960, ונכון לכתיבת שורות אלה, חיים בשטחה קרוב ל 1,500,000 תושבים בלבד. כמות התושבים הקטנה לא מפריעה לה לארח כ 2,500,000 תושבים בכל שנה! שוק הדיור בקפריסין נחשב לשוק יציב שכמעט ולא ידע תנודתיות רבה. בשנת 2013 קפריסין התמודדה עם משבר כלכלי שעיקרו שאריות מהמשבר הכלכלי העולמי של שנת 2008, אך עד מהרה המדינה הקטנה הצליחה להתאושש מהמצב הקשה והכלכלה חזקה ליציבות. וחוזקה. לאורך כל השנים הללו שוק הדיור המקומי נראה יציב, חזק ובמגמת עלייה ברורה. במשך קרוב לעשור מחירי הדיור רושמים עליות מחירים. משקיעים רבים מכל רחבי העולם ובעיקר מבריטניה נוהרים לרכישת נכסים בקפריסין, מה שתורם רבות לעליית ביקושים ועליית מחירים יציבה. נשמע מעניין? הנה לכם על היתרונות שקפריסין מציעה למשקיעיה.

קראו עוד על: השקעות נדל"ן בקפריסין

היתרונות הגדולים שקפריסין מציעה למשקיעיה הם:

  • יציבות כלכלית ושוק דיור במגמת עלייה

הכלכלה הקפריסאית מוכיחה את עצמה ככלכלה יציבה וחזקה. מעבר לכך, גם שוק הדיור המקומי נחשב יציב ונמצא בעיצומה של מגמת עלייה ארוכת שנים. אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע את כספם במדינות שמצליחות להוכיח יציבות כלכלית. היציבות הכלכלית מבטיחה למשקיעים שגם במקרים של משברים כלכליים, הממשל המקומי יעשה כל שביכולתו בשביל למנוע מהם הפסדים.

 

  • מחירי דיור נמוכים – בין 1,500 ל 2,000 יורו למטר

מחירי הדיור בקפריסין נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. בית כפרי בקפריסין יעלה הרבה פחות מדירה קטנה וישנה ברוב ערי ישראל. רוצים להתחדש בנכס חדש ובמחירים נמוכים? קפריסין היא התשובה עבורכם. המחירים הנמוכים מאפשרים גם למשקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל לרכוש דירות חדשות באזורי ביקוש. מעבר לכך, המחירים הנמוכים מגלמים פוטנציאל השבחה משמעותי והמשך מגמת העלייה לעוד שנים ארוכות.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים הנעים בין 6% ל 10%

נמאס לכם מאחוזי תשואה נמוכים מהשכרת נכסים בישראל? כפי שציינו מעלה, קיים קשר ישיר בין מחירי הדיור לאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. ככל שמחירי הדיור גבוהים יותר, כך אחוזי התשואה נמוכים יותר וכן להיפך. בישראל אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים נעים בין 2.2% ל 4.7% תשואה בכל שנה, בעוד בקפריסין תוכלו ליהנות מ 6% עד 10% בכל שנה.

 

  • תיירים רבים – כ 2,500,000 מיליון תיירים בכל שנה

קפריסין מאכלסת בשטחה כ 1,500,000 תושבים מקומיים ומארחת כ 2,500,000 תיירים בכל שנה. קפריסין נחשבת ליעד תיירותי המושך מטיילים רבים מכל רחבי העולם. מזג האוויר בכל עונות השנה והחופים המרהיבים גורמים לתיירים רבים לבקר בשטחה של קפריסין מידי שנה. למה זה נספר כיתרון עבור המשקיעים? התיירים הרבים זקוקים לקורת גג לישון בה, גם אם מדובר במספר ימים בודדים של טיול. התיירים הרבים מגדילים את הביקוש לדיור, מה שמוביל לעליית מחירי דיור ושכירות בקצב מהיר.

 

  • קרבה גאוגרפית

יתרון נוסף ומשמעותי עבור משקיעים ישראלים הוא כמובן הקרבה הגיאוגרפית לישראל. טיסה קצרה תאפשר למשקיעים הישראלים להגיע לנכס שלהם בקפריסין, מה שהופך את כל שלבי ההשקעה לפשוטים יותר. אז רגע לפני שאתם רוכשים בית כפרי בקפריסין, חשוב שתכירו את מסלול ההשקעה הגדול ביותר במדינה.

הכירו את מסלול ההשקעות הגדול ביותר בקפריסין

חשוב לדעת שכיום יש מבחר עשיר של מסלולי השקעה לבחירתכם. ריכזנו עבורכם את כל הנתונים החשובים אודות מסלול ההשקעה הגדול ביותר בקפריסין – נדל"ן מניב.

  • נדל"ן מניב

מסלול השקעה נדל"ן מניב כולל רכישת נכס והשכרתו לטווחי זמן ארוכים. מסלול זה נחשב למסלול הדגל בעולם השקעות הנדל"ן. מחפשים מסלול סולידי ויציב שיבטיח לכם הכנסה פסיבית מידי חודש? השקעות בנדל"ן מניב היא התשובה עבורכם.

 

הכירו את היתרונות והחסרונות של המסלול:

יתרונות חסרונות וסיכונים
מסלול השקעה גדול, יציב ובטוח למדי. מסלול השקעה המצריך התעסקות עם שוכרים.
מסלול השקעה הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש. מסלול השקעה לטווח ארוך.
מסלול השקעה הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו. מסלול השקעה סולידי הכולל אחוזי תשואה יחסית נמוכים.

קראו עוד: בתים למכירה בקפריסין היוונית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו