דירות למכירה בקפריסין היוונית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

דירות למכירה בקפריסין היווניתחושבים לרכוש נכסים להשקעה בקפריסין היוונית? בשורות הבאות תקבלו את כל המידע שיעזור לכם לעשות זאת נכון. לא מעט אנשים כיום בוחרים להשקיע את כל חסכונותיהם בענף השקעות נדל"ן. הסיבה המרכזית – האינפלציה מרימה את ראשה (כ 4.1% בישראל וכ 9.1% בארצות הברית) ולא קיימת חלופה ראויה לכסף. הבנקים מציעים תוכניות חיסכון עם ריביות אפסיות, כך שכלל הבוחרים בהם מפסידים לא מעט כסף בגין שחיקת האינפלציה. אז אם גם אתם חושבים להתחיל להשקיע את כל החסכונות שלכם בענף הנדל"ן, הגעתם למקום הנכון. בפסקאות הבאות נכיר החסרונות בשוק הדיור המקומי בגינן משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע מעבר לים, נגע ביתרונות הגדולים בגינם משקיעים רבים מסמנים את קפריסין כאחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם ונכיר את הדרך הפשוטה להשקיע מעבר לים ללא בעיה.

 

כל מה שאתם חייבים להכיר על שוק הדיור המקומי

אז ראשית, חשוב לדעת כי במשך שנים ארוכות משקיעי נדל"ן מקומיים בחרו להשקיע את כל חסכונותיהם ברכישת דירות בישראל. אך בשנים האחרונות חל שינוי בדבר. כיום משקיעים ישראלים רבים מעדיפים להשקיע את כל כספם מעבר לים – מדוע? ריכזנו עבורכם את הסיבות המרכזיות לכך.

 

  • הממשלה מרחיקה משקיעים – ממשלת ישראל מנסה להרחיק משקיעים מהשוק במטרה להקטין ביקושים ולצנן את עליות המחירים. איך היא מרחיקה את המשקיעים? מעלה את מס הרכישה על דירה שניה מ 5% ל 8% ומבטלת את האפשרות למשכן נכס קיים ולקבל 50% מערכו לרכישת נכס נוסף.

 

  • עליות מחירים חדות – מחירי הדיור בישראל מזנקים מזה קרוב לעשר שנים רצופות. מחירי הדיור עלו בעשרות אחוזים בשנים הללו והשלימו עליה של כ 15% רק בשנה החולפת. הנתונים הללו גורמים למשקיעים רבים להשקיע בשווקים שונים בהם העליות היו מתונות יותר ופוטנציאל ההשבחה גבוה יותר.

 

  • פגיעה במשקיעים הקטנים – סיבה נוספת בגינה משקיעים ישראלים בוחרים להשקיע את כספם מעבר לים היא הפגיעה המשקיעים הקטנים. מחירי הדיור בישראל גורמים למשקיעים קטנים להתפשר על נכסים ישנים וקטנים באזורי פריפריה בלבד.

 

  • אחוזי תשואה נמוכים – בין 2.2% ל 4.7% – חשוב לדעת שקיים קשר ישיר בין מחיר הנכס לבין אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו. ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. בישראל אחוזי התשואה נעים בין 2.2% ל 4.7% בכל שנה.

הכירו את קפריסין היוונית

אז איפה הכי כדאי להשקיע את כל החסכונות שלכם? אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בעולם הוא קפריסין. קפריסין החלה את דרכה כמדינה בשנת 1960 ומאז ועד היום היא משרתת את כלל אזרחיה באופן עצמאי. בכל מחוזותיה היא כוללת כ 1,500,000 תושבים מקומיים ומארחת בשטחה עוד לא פחות מ 2,500,000 תיירים בכל שנה. המדינה הקטנה מצליחה להוכיח חוסן כלכלי משמעותי ולהתמודד עם משברים בכל סדר גודל בקלות וביעילות שיא. בשנת 2013 קפריסין חוותה את אחד המשברים המשמעותיים בתולדותיה, ומחירי הדיור באזור נחתכו. חשוב להדגיש כי גם ממשבר זה המדינה הקטנה הצליחה לצאת במהירות רבה, ואיתה גם שוק הדיור המקומי. במשך כעשר שנים מחירי הדיור בקפריסין נמצאים במגמת עלייה מתונה ויציבה, מה שמושך משקיעים רבים למחוזותיה. רוצים להשקיע ולרכוש דירה בקפריסין? הנה לכם כל היתרונות הגדולים שהיא מציעה למשקיעיה:

קראו עוד: בתים למכירה בקפריסין היוונית

  • כלכלה יציבה שהוכיחה את עמידותה בפני אתגרים כלכליים מורכבים

כפי שציינו מעלה, הכלכלה המקומית מוכיחה את עצמה כיציבה, חזקה ומתמודדת עם כל מורכבות כלכלית. משקיעים רבים מכל רחבי העולם אוהבים לראות את זה ונוהרים לרכוש נכסים בקפריסין היוונית. חשוב להדגיש כי כלכלה יציבה וחזקה תדע לעשות את כל הצעדים הנדרשים בכדי לשמור על מצבה הכלכלי ולמנוע פגיעה בכספם של המשקיעים. כלכלת קפריסין היוונית מבטיחה כי היא תדע להתגבר על כל משבר כלכלי עם מינימום פגיעה בשוק הדיור המקומי.

 

  • מחירי דיור נמוכים – בין 1,500 ל 2,000 יורו למטר מרובע

מעבר לכלכלה היציבה והחזקה של קפריסין, היא גם מציעה נכסים למכירה במחירים נמוכים למדי. מחירי הדיור נעים בין 1,500 ל 2,000 יורו לכל מטר מרובע. מחירים אלה מאפשרים למשקיעים ישראלים רבים לרכוש נכסים גדולים, חדשים ואטרקטיביים באזורי פריים לוקיישן ללא כל בעיה. בישראל, אותם משקיעים יכולים לרכוש דירות קטנות וישנות באזורי פריפריה בלבד.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 6% ל 10% בשנה 

אם לא די בכך, בטח תשמחו לשמוע כי דירות המגורים בקפריסין היוונית מניבים בין 6% ל 10% בכל שנה. בשונה מישראל, פה ניתן לקבל בין 2.2% ל 4.7% תשואה מהשכרת נכסים מידי שנה. לכן, משקיעים ישראלים רבים מעדיפים לרכוש נכסים בקפריסין היוונית וליהנות מאחוזי תשואה גבוהים משמעותית.

 

  • קרבה גאוגרפית לישראל

יתרון נוסף עבור המשקיעים הישראלים הוא כמובן הקרבה הגאוגרפית לקפריסין. תוך כשעה טיסה בלבד משמי ישראל, ניתן לנחות בקפריסין ולהגיע לנכס שלכם. משקיעים רבים חוששים להשקיע מעבר לים בגין המרחק הגדול בין הנכס לבים בית המגורים שלהם. אך במקרה זה, תוך כשעה בלבד ניתן לנחות בקפריסין ולהגיע עד מהרה למקום הנכס.

 

  • תיירים רבים מבקרים בשטחה של קפריסין בכל שנה

אם לא די בכך, חשוב לדעת שקפריסין מאחרת בשטחה תיירים רבים בכל שנה. מדוע זה נחשב ליתרון משמעותי במיוחד עבור המשקיעים? מכמה סיבות מרכזיות. ראשית, התיירים הרבים מגדילים את הביקוש לדיור באזור. עליית הביקוש מובילה לעליית מחירים הן לש מכירת הנכסים והן של השכרתם. שנית, התיירים הרבים מאפשרים למשקיעים להשכיר נכסים לטווחי זמן קצרים. השכרת נכסים לתיירים לטווחי זמן קצרים מאפשרת למשקיעים ליהנות מתשואה עודפת ולקבל בין 10% תשואה ל 15% תשואה בכל שנה.

 

דירות למכירה בקפריסין היוונית: אנשי מקצוע מקומיים יסייעו לכם לבחור נכון את ההשקעה הטובה ביותר

נשמע מעניין? אחת הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים רבים נמנעים מהשקעות נדל"ן מעבר לים היא החשש מהתמודדות מורכבת עם השקעה במדינה זרה ללא ידע נדרש. לכן, חשוב להדגיש כי כיום יש לא מעט אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים המסייעים למשקיעים זרים להתמודד עם כל שלבי ההשקעה. מתווכים מקומיים, עורכי דין מקצועיים ואף חברות תחזוקה יסייעו לכם להשלים את כל הצרכים הנדרשים לרכישת דירה על הצד הטוב ביותר. חוששים לרכוש נכסים מעבר לים? הצוות המקצועי המקומי ידע לעזור לכם לעשות זאת פשוט.

דירות למכירה בקפריסין היוונית: מסלול הדגל של השקעות נדל"ן בקפריסין

לסיום, חשוב שתכירו את מסלול ההשקעה הגדול ביותר בקפריסין, נדל"ן מניב. במסגרת מסלול השקעה זה המשקיע רוכש דירת מגורים ומשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים. מסלול נדל"ן מניב כולל לא מעט יתרונות משמעותיים בגינם מרבית המשקיעים בוחרים דווקא. ריכזנו עבורכם את המרכזיים שבהם, והם:

קראו עוד בנושא: השקעות נדל"ן בקפריסין

דירות למכירה בקפריסין היוונית: יתרונות השקעות במסלול נדל"ן מניב:

  • מסלול בטוח ופשוט המתאים גם למשקיעים בתחילת דרכם.
  • מסלול הכולל הכנסה פסיבית מידי חודש מהשכרת הנכס.
  • מסלול הכולל שני אפיקי רווח שונים – מהשכרת הנכס ומעליית ערכו.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים
התקשרו עכשיו