בתים למכירה בקפריסין הטורקית

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

בתים למכירה בקפריסין הטורקיתקפריסין הטורקית המכונה גם קפריסין הצפונית, מצליחה למשוך משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם. מחפשים בתים למכירה בקפריסין הטורקית? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הנקודות החשובות ביותר שאתם חייבים להכיר אודות בתים למכירה בקפריסין הטורקית, לרבות יתרונות ההשקעה הרבים באזור, מספר נקודות היסטוריות שחשוב שתכירו, הסיבות המרכזיות בגינן משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע את כל כספם דווקא בקפריסין הטורקית ועוד. אז אם גם אתם רוצים להתחיל להשקיע את כל החיסכונות שלכם בענף הנדל"ן, חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות. אנשים רבים כיום בוחרים להשקיע את כספם במטרה להתגבר על שחיקת האינפלציה. האינפלציה בישראל בפרט ובעולם כולו בכלל, מרימה את ראשה ושוחקת את כוח הקנייה של כל חיסכון שיושב בפק"מ או בתוכניות חיסכון בנקאיות. רוצים להגן על כוח הקנייה של הכסף שלכם? ענף השקעות הנדל"ן הוא האפשרות הטובה ביותר עבורכם.

 

אז למה לא כדאי להשקיע בישראל? החסרונות שגורמים לרבים להשקיע מעבר לים!

לא מעט משקיעים מישראל בוחרים להשקיע את כספם מעבר לים. מדוע? שוק הדיור בישראל נמצא במגמת עלייה ברורה מזה למעלה מעשר שנים רצופות. במהלך השנים הללו השוק הספיק להשלים עליות מחירים של עשרות, ובאזורים מבוקשים אף של מאות אחוזים. רק בשנה האחרונה מחירי הדיור עלו בלמעלה מ 15%, מה שהופך את השוק המקומי ליקר במיוחד. כיום, כשמחירי הדיור בישראל נמצאים בשיאי כל הזמנים ולאחר גל עליות משמעותי כל כך, ישנם משקיעי נדל"ן רבים הסבורים כי שווקים רבים בעולם מציעים הזדמנויות טובות יותר. מעבר לכך, חשוב לדעת שקיים קשר ישיר בין מחירי הדיור לבין אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. רוצים לרכוש דירה ולהשכיר אותה לטווחי זמן ארוכים? חשוב שתכירו בעובדה כי אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל נמוכים למדי. אחוזי התשואה בישראל נעים בין 2.2% ל 4.7% תשואה בכל שנה, בעוד שבקפריסין ניתן לקבל בין 6% ל 10% תשואה בכל שנה.

חוששים להשקיע מעבר לים? כיום יש מתווכים מקומיים, חברות ניהול ועורכי דין המסייעים למשקיעים זרים!

חוששים להשקיע את כל כספיכם מעבר לים? חשוב לדעת כי כיום ישנן לא מעט חברות ניהול, מתווכים מקומיים ועורכי דין מקצועיים המסייעים למשקיעים זרים. עד לפני מספר שנים הליך השקעה מעבר לים הצריך מכם עמל רב ולא מעט סיכונים. כיום, בעזרת לא מעט אנשי מקצוע מקומיים אתם יכולים להשלים את כל שלבי ההשקעה בקלות ובבטחה. מעבר לכך, חשוב להדגיש כי קפריסין הטורקית ממוקמת במרחק של כשעה טיסה בלבד משמי ישראל. ישנן לא מעט ערים בישראל שיקח לכם להגיע אליהן הרבה יותר משעה. רוצים ליהנות מיתרונות השקעה רבים ומשמעותיים שמצליחים למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם לקפריסין הטורקית? חשוב שתמשיכו לקרוא את השורות הבאות.

 

בתים למכירה בקפריסין הטורקית: לא סתם משקיעים רבים נוהרים לקפריסין בשנים האחרונות – מספר נתונים שחשוב שתכירו

ראשית, חשוב לדעת שקפריסין היא מדינה עצמאית, החל משנת 1960. המדינה כוללת בשטחה קרוב ל 1,500,000 תושבים, ומארחת קרוב ל 2,500,000 תיירים בכל שנה. הכלכלה המקומית מתאפיינת ביציבות לאורך שנים ארוכות. גם בעת משברים כלכליים גדולים, הכלכלה הקפריסאית הוכיחה חוסן ויציבות, מה שגורם למשקיעים רבים להרגיש בנוח להשקיע את כל כספם בנדל"ן המקומי. ומה באשר לשוק הדיור? שוק הדיור המקומי אף הוא נחשב לשוק יציב המוכיח עליות מתונות לאורך שנים ארוכות. מחירי הדיור נמצאים במגמת עלייה המשך למעלה מעשר שנים, ולכן משקיעים רבים מכל רחבי העולם נוהרים לשטחה של קפריסין. חשבו להדגיש כי עליות מחירי הדיור בקפריסין בעשור האחרון, מתונות הרבה יותר בהשוואה לעליות מחירי הדיור בישראל בעשור האחרון. בקפריסין תוכלו להתחדש עם דירות חדשות ואיכותיות הממוקמות בפריים לוקיישן במחיר נמוך בעשרות אחוזים בהשוואה לדירה קטנה וישנה באזורי פריפריה בישראל. ריכזנו עבורכם את כל יתרונות ההשקעה בגינם משקיעים רבים מכל רחבי העולם בוחרים דווקא בקפריסין.

 

בתים למכירה בקפריסין הטורקית: יתרונות ההשקעה בקפריסין:

  • כלכלה יציבה המוכיחה חוסן כלכלי גם בעת במשברים גדולים

הכלכלה היציבה של קפריסין מצליחה למשוך משקיעים רבים מכל רחבי העולם. המשקיעים רוצים לראות כלכלות יציבות שיודעות להתמודד עם משברים כלכליים במטרה להיות סמוכים ובטוחים שגם בעת משברים, הם לא יפסידו את כל כספם. ישנן מדינות רבות בכל רחבי העולם שמחירי הדיור בהן נחתכו בעשרות אחוזים בעת המשברים הכלכליים הגדולים בשנת 2000 ובשנת 2008. בקפריסין לעומת זאת, הכלכלה המקומית הצליחה להתמודד עם כל משבר בצורה טובה ומקצועית, כך שמחירי הדיור נפגעו קלות בלבד.

 

  • שוק דיור במגמת עלייה – מגמת עלייה יציבה במשך שנים ארוכות

שוק הדיור המקומי בקפריסין נמצא בעיצומה של מגמת עלייה ארוכת שנים. מזה למעלה מעשר שנים, מחירי הדיור בקפריסין עולים בהתמדה. חשוב להדגיש כי על אף השנים הארוכות בהן נרשמות עליות מחירים בשוק הנדל"ן הקפריסאי, המחירים עדיין אינם בועתיים. עליות המחירים מתונות, אך יציבות. נתונים אלה מצליחים למשוך את תשומת ליבם של משקיעי נדל"ן רבים מכל רחבי העולם. מחירי הדיור בשוק הקפריסאי צפויים להמשיך לטפס אט אט גם בשנים הבאות.

 

  • מחירי דיור נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה לישראל

מחירי הדיור בקפריסין נמוכים בעשרות אחוזים בהשוואה למחירי הדיור בישראל. המחירים הנמוכים כוללים לא מעט יתרונות משמעותיים עבור המשקיעים, העיקריים שבהם הם:

  • אפשרויות השקעה גם למשקיעים עם הון עצמי מוגבל. בישראל, משקיעים ללא הון עצמי גבוה ידרשו להתפשר על דירות ישנות באזורי פריפריה. לעומת זאת בקפריסין, המשקיעים יכולים ליהנות מרכישת נכסים חדשים בפריים לוקיישן גם ללא הון עצמי גבוה.
  • מחירי הדיור משקפים את פוטנציאל ההשבחה של הנכסים. בישראל מחירי הדיור נמצאים בשיאי כל הזמנים ולאחר עליות של עשרות אחוזים בשנים האחרונות. לעומת זאת, קפריסין מאפשרת למשקיעים לרכוש נכסים במחירים נמוכים לאחר עליות מתונות, מה שמגדיל את סיכויי ההשבחה בשנים הבאות.

 

  • אחוזי תשואה גבוהים מהשכרת נכסים – בין 6% ל 10% בכל שנה

אחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בקפריסין גבוהים בעשרות אחוזים בהשוואה לאחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים בישראל. אחד מהכללים החשובים ביותר שאתם חייבים להכיר בתור משקיעים הוא – ככל שמחירי הדירות גבוהים יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתן יהיו נמוכים יותר וכן להיפך. מחירי הדיור הגבוהים בישראל פוגעים באחוזי התשואה המתקבלים מהשכרת נכסים. נכון לכתיבת שורות אלה אחוזי התשואה הממוצעים בישראל נעים בין 2.2% ל 4.7% תשואה בשנה בלבד. לעומת זאת, בקפריסין, המשקיעים נהנים מכ 6% עד 10% תשואה בכל שנה.

 

  • מרחק טיסה של כשעה משמי ישראל

יתרון נוסף שחשוב להביא בחשבון הוא המרחק הקצר מישראל. משקיעים ישראלים רבים בוחרים להשקיע את כל כספם דווקא בקפריסין בשל המרחק הגאוגרפי הקצר. קפריסין ממוקמת כשעה טיסה בלבד משמי ישראל, מה שמאפשר למשקיעים הישראלים להגיע למקום ההשקעה שלהם תוך זמן קצר.

בתים למכירה בקפריסין הטורקית: אל תתפשרו על אנשי המקצוע שילוו אתכם!

חוששים להשקיע מעבר לים? חשוב לדעת שכיום ישנם לא מעט אנשי מקצוע מקומיים המסייעים למשקיעים זרים להשלים השקעות נדל"ן בצורה מקצועית ויסודית. החל ממתווכים מקומיים, דרך חברות ניהול וכלה בעורכי דין מקומיים להשלמת העסקה כדת וכדין.

מעוניינים להשקיע בנדל"ן בקפריסין הטורקית? במאמר זה נסקור את כל מה שאתה צריך לדעת על השקעות נדל"ן בקפריסין הטורקית, כולל ההיסטוריה והמצב הנוכחי של שוק הנדל"ן, הזדמנויות השקעה וסקירה קצרה של איך זה לחיות שם.

מחפשים השקעות נדל"ן בקפריסין הטורקית? הרפובליקה הטורקית של צפון קפריסין היא מדינה אוטונומית שהוקמה בשנת 1983 לאחר הפלישה הטורקית לקפריסין. הממשלה היא דמוקרטיה פרלמנטרית, עם נשיא וראש ממשלה. המדינה מוכרת רשמית על ידי טורקיה, אך מקיימת יחסים דיפלומטיים וקשרי מסחר מצוינים גם עם מדינות אחרות באירופה ובעולם. קפריסין הטורקית, שנקראת גם צפון קפריסין, ממוקמת במזרח חוף הים התיכון של טורקיה ונמצאת בשליטה טורקית מאז 1983, כאשור (1974) לאחר הפלישה הטורקית של יוון עקב הניסיונות של ממשלת יוון לכבוש את צפון קפריסין, קרי הרפובליקה הטורקית של קפריסין של ימינו.

על מה כלכלת צפון קפריסין מבוססת?

כלכלתה של קפריסין הטורקית מבוססת על תעשייה, חקלאות ושירותים שונים. המוצרים החקלאיים העיקריים הם פירות הדר, זיתים וטבק, בעוד שכלכלת קפריסין הטורקית מבוססת ברובה על תעשיית התיירות, המהווה כ-60% מהתמ"ג של המדינה. יש לה הרבה מה להציע מבחינת משאבי הטבע שלה, וזה מקום מצוין להשקיע בנדל"ן, כי יש עדיין המון הזדמנויות, מה שפחות ניתן להגיד על אזורים אחרים באירופה וביוון.

ההשקעה בקפריסין הטורקית נמצאת במגמת עלייה, וקל להבין מדוע. המדינה היא ביתם של כמה מהחופים היפים באירופה, כמו גם מחזיקה בהיסטוריה עשירה שראשיתה למעלה מ-4,000 שנה. בתוך כך, גם שוק הנכסים פורח עם פרויקטים חדשים רבים שנבנים מדי שנה. לפי פרסומים בעבר, צפון קפריסין דורגה בין 20 המדינות המובילות במונחים של חופש כלכלי.

רכישת נדל"ן בצפון קפריסין – מה צריך לדעת?

קפריסין הטורקית היא אי עם אוכלוסייה של כ-265,000 -300,000 איש. היא מחולקת לשני חלקים מאז 1974(1983 באופן רשמי). החלק הדרומי, שבשליטת הרפובליקה של קפריסין, הוכר כמדינה עצמאית על ידי רוב מדינות העולם. עם זאת, החלק הצפוני, שנשלט על ידי טורקיה ונחשב כמדינה עצמאית, מהווה מדינה אוטונומית בשטחה של טורקיה. כאשר תרכשו נכס נדל"ן בקפריסין הטורקית, אתם תהיו מחויבים לבירוקרטיה מול קפריסין הצפונית, שמהווה למעשה זרוע של טורקיה.

כלכלת קפריסין הטורקית מבוססת ברובה על תעשייה, בנייה ותיירות. ענף הבנייה באזור זה ראה צמיחה מהירה במהלך השנים האחרונות עקב ביקוש מוגבר לבתים חדשים, הן מצד מקומיים והן מצד משקיעים זרים. גם תעשיית התיירות של האי ממשיכה לצמוח במידה ניכרת, בעוד שבכל שנה מגיעים לאזור מיליוני תיירים מרחבי העולם.

השקעת נדל"ן בקפריסין הטורקית

בתחילת שנות ה-90 נפגעה המדינה ממשבר כלכלי עקב סיום התמיכה של ברית המועצות. כדי לצאת מהמשבר הזה, הם היו צריכים לחפש דרכי הכנסה אחרות. השקעות נדל"ן היו אחת הדרכים לעשות זאת, והיא עזרה להם להתאושש מהמשבר הזה במהירות.

נכון להיום, בצפון קפריסין יש שיעור מס נמוך באופן יחסי לישראל, מה שהופך אותה לאטרקטיבית עבור משקיעים זרים מרחבי העולם, לרבות ישראל. זאת, עקב המגמות שהתפתחו במהלך שנות התשעים למטרת הגברת השקעות נדל"ן ברחבי צפון קפריסין. וזה עבד, כי כיום משקיעים ויזמים נוהרים לאחד מאזורי התיירות הכי מהפנטים באירופה כדי לרכוש נכסי נדל"ן, להשקיע בענף התיירות, בענף הבנייה ועוד.

מחירי נדל"ן בקפריסין הטורקית

צפון קפריסין מציעה מגוון נכסים במחירים תחרותיים, הזולים ממחירים ביעדים פופולריים אחרים להשקעות כמו אירופה. באופן כללי, צפון קפריסין היא מקום יפהפה לרכישת נכסים. יש באזור אקלים ים תיכוני והוא מוקף בים, בעוד ששיעורי המס במדינה נחשבים יחסית נמוכים במקרים של השקעות נדל"ן.

במקרים של השקעות, האזור אטרקטיבי כי מחירי השכירות בקפריסין נעים בטווח של 10 ל-30 אירו למטר רבוע. במילים אחרות, השכירות לדירה של 50 מטרים רבועים יכולה לעמוד על כ-500 עד 1500 אירו בחודש. כמו שאתם שמים לב, מחירי השכירות מאוד מזכירים את המחירים בישראל, כ-100 ₪ – 150 ₪ למטר רבוע. מצד שני, המחירים של הנכסים עצמם – נמוכים יותר.

שיעורי מס רכישת נדל"ן בקפריסין הטורקית

אם אתם מתכננים לרכוש נדל"ן בקפריסין הטורקית, אתם צריכים לדעת כי שיעורי מס רכישת נדל"ן בקפריסין הטורקית עומדים על 3% על נכס ששוויו עד €85,430. אם אתם מתכננים לרכוש נכס בשווי של בין €85,430 ל-€170,860, אתם תחויבו במס רכישה של 5%. ובמקרים של רכישת נכסי נדל"ן בשווי הגבוה מ-€170,861, תשלמו 8% מס רכישה.

כמו כן, יש לקחת בחשבון עלויות נוספות בעת רכישת נכס נדל"ן בקפריסין הטורקית. למשל, עלות של עורך דין (כ-1,500 פאונד אנגלי), כמו גם 5% מערך העסקה עבור דמי הרישום המשולמים במשרדי הממשלה של צפון קפריסין. בנוסף לכך, תצטרכו לשלם מס חד פעמי על אישור קבלת בעלות על הנכס, שמהווה כ-1% או 3% מערך הנכס שתרכשו. זאת ועוד, תחויבו ב-5% מע"מ, שיהווה תשלום לאחר קבלת בעלות (מה שלוקח כ-12-18 חודשים). ולבסוף, תחויבו גם במס שנתי – לירה טורקית אחת עבור כל מ"ר.

ייעוץ פיננסי למטרת השקעות בצפון קפריסין

למה חשוב לקבל ייעוץ פיננסי לפני שרוכשים נדל"ן למטרת השקעות בקפריסין הטורקית? ובכן, במילים פשוטות, הסיבה שבגללה חשוב לקבל ייעוץ פיננסי לפני רכישת נדל"ן למטרות השקעה בקפריסין הטורקית היא בגלל שיש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון.

מחירי הנכסים בקפריסין הטורקית נמוכים בהרבה משאר העולם, מה שהופך אותה ליעד אטרקטיבי למשקיעים, אבל תמהרו כדי לא לעשות טעויות שיעלו לכם המון כסף במשך שנים. קבלת ייעוץ פיננסי היא לא רק המלצה חמה, היא כמעט בגדר חובה.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו