ביטוח נסיעות לשנה בקפריסין בפחות מ-600$

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

בטרם כל יציאה מן הארץ מומלץ להצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל, על מנת שלא למצוא עצמנו עם חובות של אלפי דולרים עבור בדיקות או טיפולים רפואיים קטנים ופשוטים יחסית. במיוחד עבור תקופה בה הרבה מאוד ישראלים טסים לחו"ל לתקופות ארוכות יחסית ובעיקר לקפריסין (דוגמת אינספור משפחות אשר עושות "רילוקיישן" לתקופה מסוימת), מציעות חלק מחברות הביטוח פוליסות ארוכות טווח, למשך תקופה של שנה. על אחת כמה וכמה כאשר טסים לקפריסין לתקופה ארוכה כל כך, חשוב מאוד להצטייד בביטוח נסיעות מקיף שיכסה את ההוצאות הרפואיות בחו"ל.

חשיבות גדולה במיוחד לביטוח נסיעות לתקופה ארוכה בקפריסין

מיד נגיע לסוגי הפוליסות שמציעות חברות הביטוח השונות עבור נסיעות ארוכות וכיצד מומלץ למצוא ולבחור פוליסה שכזו, אך לפני כן כדאי להבין את החשיבות העצומה של הצטיידות בביטוח שכזה בטרם יוצאים מהמדינה למשך תקופה ארוכה –

כאשר שוהים בחו"ל למשך שנה, הסיכויים כי נדרש לבדיקה רפואית או טיפול זה או אחר הם גבוהים יחסית. מדי פעם כולנו סובלים ממחלה או מפציעה, וכאשר שוהים מחוץ לישראל העלויות של בדיקות שגרתיות וטיפולים פשוטים יחסית עלולות להגיע מהר מאוד לסכומים גבוהים במיוחד. במידה ונדרשים להתאשפז, החשבון כבר יקפוץ מהר מאוד לאלפים רבים של דולרים, שלא לדבר על מצב בו נדרשת הטסה רפואית לצורך המשך של הטיפול כאן בישראל.

כמו כן, במקרה של מדינות רבות בהן בתי החולים הציבוריים הם ברמה ירודה יחסית, במידה ויקרה לנו או לילדים שלנו משהו נרצה כמובן ללכת לבית חולים פרטי, ברמה מקצועית גבוהה. בתי חולים אלו לרוב יקרים במיוחד, גם כאשר המדינה בה שוהים היא זולה יחסית.

לכן, חשוב מאוד שנצטייד בביטוח נסיעות לחו"ל עבור כל התקופה במהלכה שוהים מחוץ למדינה. במידה ויוצאים לרילוקיישן בקפריסין או לטיול ארוך במיוחד הכולל שנת ניסיון לפני השתקעות במדינה אחרת, רוכשים ביטוח נסיעות לרילוקיישן מאחת החברות המציעות פוליסה ייעודית שכזו. העלות פר יום משתלמת במיוחד כאשר מדובר בטווח ארוך, ואנחנו נוכל להיות עם ראש שקט בכל הנוגע לחשבונות רפואיים דחופים, במהלך כל השהייה בחו"ל.

איזו חברה מציעה ביטוח נסיעות לשנה וממי כדאי לקנות?

פוליסות של ביטוחי נסיעות לחו"ל לשנה מציעות כיום מרבית חברות הביטוח הגדולות בישראל – הראל, מנורה, פספורט קארד, מגדל וכלל. לכל אחת מהן תעריפים שונים ותנאים מעט שונים, אך הרעיון הכללי זהה – ביטוח נסיעות מלא למשך כל השנה בה אנו צפויים לשהות בחו"ל, המעניק לנו מבעוד מועד ראש שקט בכל הנוגע לעלות טיפולים רפואיים במדינת היעד.

מאילו מהחברות מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות לשנה? לשם כך כדאי לבצע השוואת מחירים מפורטת עבור סוג זה של ביטוח נסיעות, ובהתחשב בנתונים האישיים שלכם, הגיל שלכם וכמובן מצב בריאותכם ובפרטי הנסיעה עצמה, היעדים בהם אתם מתכוונים לבקר ובמשך הנסיעה

כדאי מאוד לבחון בהקשר זה את אתר "שוק הביטוח" – פלטפורמה ייעודית להשוואת ביטוחים, ובפרט ביטוחי נסיעות לחו"ל. באמצעות השוואה ייעודית ומקצועית שכזו תוכלו למצוא את כל האפשרויות הפתוחות בפניכם עבור ביטוח נסיעות לשנה, ולבחור את ההצעה המשתלמת והטובה ביותר.

להלן כמה טיפים לרכישת ביטוח נסיעות לקפריסין:

ביטוח לקפריסין יכול להגן עליכם במקרה של אירועים בלתי צפויים, כך שתוכלו ליהנות מהשהיה שלכם בקפריסין ללא דאגות.

  • התחילו להשוות מחירים כמה שיותר מוקדם, ביטוח לשנה ניתן לקנות מראש ולבטל תמיד במידה ומצאתם מחיר זול יותר
  • התייעצו עם המומחים לגבי תנאי הפוליסה ואופן הגשת התביעה בחו"ל על מנת שתוכלו לקבל את הכסף בחזרה כמה שיותר מהר
  • במידה ואתם מתכננים לעשות פעילות אתגרית בקפריסין וודאו שניתן להוסיף לפוליסה כיסוי לספורט אתגרי גם במהלך התקופה
  • קראו המלצות וטיפים מנוסעים שהשתמשו בביטוח נסיעות והשאירו ביקורות בשוק הביטוח

והכי חשוב תשמרו על עצמכם ותהנו בקפריסין, צאו בשלום ותחזרו בשלום

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו