מה צופן לנו שוק הנדל"ן בקפריסין ב-2024?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

קפריסין, הידועה בחופי הים התיכון הנהדרים שלה, בהיסטוריה העשירה ובתרבות התוססת שלה, היא כבר מזמן יעד מבוקש לתיירות ולהגירה כאחד. אבל מה צופן שוק הנדל"ן בקפריסין בשנת 2024, האם כדאי לרכוש נכס בקפריסין בעת הנוכחית, ומהם היתרונות של השקעה במדינת האי היפה הזו? במאמר זה, נבחן את מצב שוק הנדל"ן בקפריסין ואת היתרונות הפוטנציאליים של השקעות נדל"ן בקפריסין.

 

מהם יתרונות השקעה בקפריסין

בשנים האחרונות, שוק הנדל"ן בקפריסין חווה צמיחה משמעותית, אשר מעלה את ערך הנכסים במדינה. גם כיום, כשאנחנו בפתחה של שנת 2024, שוק הנדל"ן בקפריסין ממשיך להוות אפשרות אטרקטיבית עבור משקיעים פוטנציאליים. להלן מספר יתרונות השקעה בקפריסין:

 

  1. יציבות וצמיחה כלכלית הכלכלה בקפריסין נמצאת בצמיחה מתמדת, ונהנית כיום מאיתנות כלכלית. זאת בשל צעדים שונים אותם הממשלה יישמה במטרה למשוך למדינה השקעות זרות בתחומים השונים, לרבות נדל"ן והייטק. בנוסף, המדינה משקיעה כספים רבים בפיתוח התשתיות ובטיפוח מרכזי הערים.

 

  1. מחירי נכסים אטרקטיביים – אחד הגורמים המרכזיים שנלקחים בחשבון כאשר שוקלים השקעות נדל"ן בקפריסין ב-2024 הוא, כמובן, מחירי הנכסים. בקפריסין, מחירי הנכסים למגורים ולמסחר נמצאים במגמת עלייה, ומגמה זו צפויה להימשך גם בשנת 2024. על אף העלייה, מחירי הנדל"ן בקפריסין עדיין נמוכים משמעותית מאשר ביעדים אחרים באירופה, ורחוקים ממימוש הפוטנציאל שלהם. כך שמי שירכוש נכס להשקעה, ייהנה מתשואה נאה מעליית ערך, נוסף על ההכנסה משכירות.

 

  1.  פוטנציאל רב להכנסה משכירות קצרת טווח – בקפריסין יש תעשיית תיירות משגשגת, כשמיליוני מבקרים מגיעים מידי שנה כדי ליהנות מכל מה שיש לאי הקסום הזה להציע. תנופת התיירות הזו יצרה ביקוש משמעותי לנכסים להשכרה לטווח קצר, כמו דירות נופש ווילות. לפיכך, מי שירכוש נכס להשקעה, באזורי תיירותיים פופולריים בפרט, יוכל ליהנות מהכנסה יציבה ומשמעותית משכירות.

 

  1. פוטנציאל הכנסה משכירות ארוכת טווח – איכות החיים בקפריסין יוצאת דופן. האי מתהדר באקלים ים תיכוני נעים, נופים יפים ומורשת תרבותית עשירה. אך בנוסף, יש לה מערכת בריאות מפותחת, חינוך איכותי וסביבה בטוחה, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור מהגרים וגמלאים. בשנת 2024 מגמה זו צפויה להמשך, ועל כן גם מי שמעדיף את הנוחות של השכרה ארוכת טווח, יוכל להשכיר את הנכס בקלות.

 

  1. קרבה לישראל – קפריסין נמצאת במרחק 45 דקות טיסה בלבד מישראל, ויש בה שלוש נמלי תעופה בינלאומיים, מה שמאפשר למשקיעים להגיע ולבדוק את מצב הנכס ולנהל אותו בקלות רבה. אגב, מרבית החברות היזמיות מציעות גם שירותי השכרה וניהול של הנכס, כך שמשקיע שיבחר בכך יוכל ליהנות מזרם הכנסה שוטף בראש שקט.

 

  1. תמריצי מס – היציבות והצמיחה של שוק הנדל"ן בקפריסין מקבלים חיזוק נוסף ממערכת המס הנוחה של קפריסין. כך למשל, המיסוי בגין רכישה של דירה בקפריסין נע בין 3% ל-8% , קיים פטור על רווחים ממכירה של נכס עד גובה של 85,000 יורו, וגובה המס למשקיעים זרים על הכנסות משכירות עומד על 20%.

 

אז, האם כדאי האם כדאי לרכוש נכס בקפריסין בעת הנוכחית?

כאמור, השקעה באי קפריסין ב-2024 טומנות בחובן פוטנציאל רווח למשקיעים ותיקים ומתחילים כאחד. השילוב של יציבות כלכלית, עליית מחירי הנכסים, פוטנציאל הכנסות משכירות והיתרונות השונים של השקעה בקפריסין, הופכים אותה ליעד שכדאי מאוד לקחת בחשבון להשקעה בנדל"ן. כמובן שכמו בכל השקעה, חיוני לעשות בדיקת נאותות ולרכוש נכס להשקעה רק מיזמים מוכרים ובעלי ניסיון המציעים מעטפת מקיפה למשקיעים.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו