מלון למכירה בקפריסין – הכירו את כל יתרונות ההשקעה בבתי מלון בקפריסין 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

מלון למכירה בקפריסין – הכירו את כל יתרונות ההשקעה בבתי מלון בקפריסין 

מלון למכירה בקפריסיןחושבים להתחיל להשקיע את כל חסכונותיכם בנדל"ן? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בחלופה המרכזית להשקעות נדל"ן בישראל – תוכניות חיסכון בנקאיות, נכיר מקרוב את אחד היעדים האהובים ביותר על ידי המשקיעים הישראלים, נמנה את כלל יתרונות ההשקעה ביעד המבוקש ונבין מדוע משקיעי נדל"ן רבים מישראל בוחרים להשקיע את כל כספם מעבר לים. אז לפני שאתם מתפשרים על דירה קטנה וישנה הממוקמת הרחק מאזורי הביקוש בישראל, חשוב שתכירו את האפשרות להשקיע בבטחה בכל רחבי העולם. 

 

הכירו מקרוב את תוכניות החיסכון של הבנקים בכל רחבי העולם 

תחילה, חשוב לפתוח בהיכרות עם החלופה המרכזית להשקעות נדל"ן – תוכניות חיסכון בנקאיות. הבנקים בכל רחבי העולם מציעים ללקוחותיהם מבחר מסלולי חיסכון שונים. אנשים רבים שחוששים להפסיד את כל רכושם בעולם ההשקעות, בוחרים לשכן את כל חסכונותיהם בתוכניות החיסכון הללו. הבנקים משווקים את מסלולי החיסכון כבטוחים ואינם חשופים להשקעות כלל, מה שגורם לרבים לחשוב שבמסלולים אלה הכסף נשמר ואין הפסדים כלל. אך האם תוכניות החיסכון הבנקאיות באמת שומרות על הכסף שלכם מפני הפסדים? התשובה היא לא! הבנקים לא ממהרים להסביר ללקוחות שהחסכונות שלהם חשופים לשחיקת האינפלציה. 

מלון למכירה בקפריסין: כך אתם מפסידים לא מעט כסף בכל שנה – הכירו את השפעתה של האינפלציה 

האינפלציה היא עליית מחירים כללית ששוחקת את כוח הקנייה של הכסף. במידה והכסף שלכם יושב בחשבון העו"ש ללא תנועה או בתוכניות חיסכון בנקאיות עם ריבית אפסית, הוא חשוף לפגיעה מלאה של עליית האינפלציה. כלומר, אם האינפלציה עומדת על 4% משנה לשנה, הכסף שלכם מאבד כ 4% מערכו במהלך השנה. נכון לכתיבת שורות אלה (רבעון שני לשנת 2022), האינפלציה משתוללת בכל רחבי העולם. בארצות הברית נרשמה עליית מחירים כללית בשיעור של 8.6% ואילו בישראל המצב מעט טוב יותר – עליית המחירים עומדת על כ 4% משנה לשנה. איך מגנים על החיסכונות מפני שחיקת האינפלציה? משקיעים באפיק המניב אחוזי תשואה בשיעור אחוזי האינפלציה או גבוה מכך. אחת האפשרויות הטובות ביותר היא השקעות בענף הנדל"ן. חושבים להתחיל להשקיע בנדל"ן? חשוב שתכירו את אחד היעדים החמים ביותר בעולם – קפריסין. 

 

מלון למכירה בקפריסין: הכירו מספר אבני דרך בהיסטוריה של קפריסין 

חשוב לפתוח במספר נקודות חשובות שאתם חייבים להכיר על קפריסין. בשנת 1960 הכריזו לראשונה על קפריסין כמדינה עצמאית, מדינה שכוללת היום כ 1,500,000 תושבים בלבד. למרות גודלה הקטן, היא מארחת בשטחה כ 2,500,000 תיירים בכל שנה. התיירים הרבים נוהרים לשטחה של קפריסין בעיקר בגלל מזג האוויר הנוח בכל עונות השנה. ומה עם מצבה הכלכלי של המדינה הקטנה? בשנת 2003 צורפה קפריסין לאיחוד האירופי, מה שסייע לה רבו. בביסוס את כלכלתה העצמאית. בשנת 2008 החלה קפריסין לעשות שימוש במטבע האירו. כחמש שנים לאחר מכן, בשנת 2013 המדינה הקטנה חוותה טלטלה כלכלית של ממש. מצבה הכלכלי הדרדר עד מהרה, אחוזי האבטחה זינקו, מחירי הדיור צנחו ומיתון לא איחר להגיע. אך כמו שהטלטלה הגיעה מהר, כך היא חלפה מהר. המדינה הקטנה הצליחה לעמוד על רגליה ולייצב את המצב הכלכלי תוך זמן קצר. 

קראו עוד: השקעות בקפריסין הטורקית

המשבר הכלכלי העולמי של 2008 – מחירי הדיור בקפריסין נחתכו

מחירי הדיור בקפריסין נחתכו בעשרות אחוזים לאחר המשבר הכלכלי העולמי בשנת 2008. בשנת 2014 החלה התייצבות ובשנת 2016 מחירי הדיור החלו מגמת עלייה. נכון לכתיבת שורות אלה המחירים נמצאים במגמה עולה, אך עדיין רחוקים ממחירי השיר שנרשמו בשנת 2008 טרם הקריסה. נתונים אלה גורמים למשקיעי נדל"ן רבים לנהור לכל רחבי קפריסין ולרכוש מגוון סוגי נכסים להשקעה. אחת האפשרויות האטרקטיביות ביותר היא מלון למכירה בקפריסין למטרות השקעה. מרבית המשקיעים חושבים על דירות מגורים כשהם מתכננים את ההשקעה הבאה, אך בשורות הבאות נגע במספר דגשים חשובים שאתם חייבים להכיר על השקעה במלון בקפריסין. 

 

מלון למכירה בקפריסין: היתרונות הגדולים ביותר שקפריסין מציעה לכל משקיעיה 

ראשית, כפי שציינו מעלה, קפריסין נהנת מכמות גדולה של תיירים מידי שנה, כ 2,500,000 (כמעט כפול מסך כלל תושוביה). התיירות העניפה באזור הופכת את ההשקעה בבית מלון לאטרקטיבית במיוחד. מלון הממוקם על שפת הים צפוי למשוך את תשומת ליבם של מאות אלפי תיירים מידי שנה, מה שיכול להסב למשקיעים רווחים גדולים במיוחד. שנית, חשוב לדעת שהמיסוי בקפריסין נחשב למיסוי זול במיוחד. משקיעים זרים רבים בוחרים להקים חברות מקומיות במטרה ליהנות מהטבות משמעותיות. רכישת מלון תאפשר למשקיע להקים חברה וליהנות מהטבות מס בשיעור של עשרות אחוזים. נשמע מעניין? ריכזנו עבורכם את כל היתרונות הגדולים ביותר של קפריסין. 

 

היתרונות הגדולים ביותר בגינם משקיעים רבים בוחרים להשקיע את מיטב כספם דווקא בקפריסין הם:

  • הממשל המקומי מנהיג את הכלכלה ביד רמה – המדינה הקטנה מתמודדת מצויין עם משברים!

קפריסין מוכיחה שהיא יודעת להתמודד עם משברים כלכליים גדולים. נכון לכתיבת שורות אלה היא נחשבת לכלכלה יציבה המוכיחה את עמידותה בפני לא מעט אתגרים. משקיעים רבים בוחנים את יציבות הכלכלה של המדינה בה הם רוצים להשקיע במטרה לוודא שהממשל המקומי ידע לעשות את כל הנדרש בכדי למנוע פגיעה בשוק הדיור ובכספם של כל המשקיעים הזרים. 

 

  • מחירי הדיור באזור נמוכים – בין 65,000 אירו ל 130,000 אירו לדירת 3 חדרים

יתרון נוסף ומשמעותי למדי הוא מחירי הדיור האטרקטיביים בקפריסין. מחירי הדיור בישראל נמצאים בשיאי כל הזמנים לאחר עשרות אחוזים של עלייה בשנים האחרונות וכ 15% רק בשנה החולפת. המחירים בישראל גורמים למשקיעים רבים להשקיע את כספם מעבר לים וליהנות ממחירים נמוכים בעשרות אחוזים. מדוע המחירים הנמוכים מהווים יתרון עבור המשקיעים? משתי סיבות מרכזיות. ראשית, קפריסין פותחת את שעריה גם בפני משקיעים קטנים עם הון עצמי מוגבל. בעוד שמשקיעים קטנים במדינת ישראל נאלצים להידחק הרחק מאזורי הביקוש ולרכוש נכסים ישנים וקטנים, בקפריסין עם אותו סכום בדיוק המשקיעים יוכלו להתחדש בדירה גדולה וחדשה הממוקמת בפריים לוקיישן. שנית, מחירי הדיור הנמוכים בקפריסין מגלמים פוטנציאל רווח גדול. המחירים רחוקים ממחירי השיא, מה שאומר שיש להם עוד הרבה לאן לעלות בשנים הקרובות. 

 

  • אחוזי תשואה גבוהים – בין 7% ל 10% בכל שנה!

עוד יתרון שניתן למנות לזכותה של קפריסין הוא אחוזי התשואה הגבוהים שמתקבלים מהשכרת נכסים במחוזותיה. אחד מכללי האצבע שאתם חייבים להכיר בתור משקיעי נדל"ן הוא: ככל שמחיר הנכס נמוך יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו גבוהים יותר, וכן להיפך – ככל שמחיר הנכס גבוה יותר, כך אחוזי התשואה שיתקבלו מהשכרתו יהיו נמוכים יותר. ניתן לראות זאת בישראל, באזורי המרכז (מחירים גבוהים), אחוזי התשואה נמוכים למדי ונעים סביב 2.1% לבין 3.3% תשואה בשנה. לעומת זאת באזורי פריפריה (מחירים מעט נמוכים יותר), אחוזי התשואה מהשכרת נכסים נעים בין 3.4% ל 5%. בקפריסין המשקיעים נהנים מאחוזי תשואה גבוהים הרבה יותר – בין 7% ל 10% בכל שנה. 

 

  • מדינה תיירותית – מארחת כ 2,500,000 תיירים בכל שנה!

מעבר לכלל היתרונות שצויינו מעלה, קפריסין היא מדינה תיירותית במיוחד המארחת בשטחה הקטן כ 2,500,000 תיירים בכל שנה. התיירים הרבים מבטיחים לא מעט יתרונות עבור המשקיעים. העיקריים שבהם הם:

 

  • עלייה בביקוש לדיור 

התיירים הרבים זקוקים לקורת גג לישון תחתיה, גם אם הם מגיעים לשטחה של קפריסין לכמה ימים בודדים. נתון זה מעלה את הביקוש לדיור, מה שמוביל לעליות מחירים מהירות וכן לעליות במחירי השכירות. 

 

  • אפשרות להשכיר נכסים לתיירים 

יתרון נוסף הנובע מכמות התיירים הגדולה שמגיעה לקפריסין מידי שנה הוא האפשרות להשכיר נכסים לתיירים. השכרת נכסים לתיירים לתקופות זמן קצרות מאפשרת למשקיעים ליהנות מאחוזי תשואה גבוהים יותר – בין 10% ל 15% בכל שנה. 

קפריסין הקטנה שממוקמת כ 40 דקות טיסה מגבולות ישראל נחשבת לאחד היעדים האטרקטיבים ביותר בעולם!

כלל היתרונות הללו גורמים למשקיעים רבים מכל רחבי העולם להצביע על קפריסין כאחד היעדים המבטיחים ביותר בעולם. רכישת בית מלון בקפריסין כוללת לא מעט יתרונות על פני רכישת דירת מגורים בודדת. מעבר לכלל היתרונות הללו, חשוב לדעת שהממשל המקומי מחבק את המשקיעים הזרים שמסייעים לו בפיתוח הכלכלה המקומית. חיבוק זה בה לידי ביטוי במיסים נמוכים במיוחד, מה שמהווה יתרון נוסף ומשמעותי במיוחד להשקעה במחוזותיה של קפריסין. כמו כן חשוב לדעת שישנה אמנה ברורה בין ישראל לקפריסין שמבטיחה שכלל המשקיעים הישראלים לא יצטרכו לשלם כפלי מס. חוששים להשקיע מעבר לים? קפריסין ממוקמת במרחק טיסה של כ 40 דקות בלבד מישראל, מה שגורם לישראלים רבים להשקיע את כל כספם בשטחה של קפריסין. 

קראו עוד: מיסוי נדלן בקפריסין

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר כבר היום

המרכז לנדל"ן בקפריסין

כאן תמצאו מיטב אפיקי ההשקעה בתחום הנדל"ן, פרויקטים ונכסים מסוגים שונים באזורי הביקוש המובילים בכל רחבי קפריסין. תוכלו לעיין במגוון רחב של נתונים, מדריכים ומאמרים חדשותיים למשקיעים ולרוכשים. המידע מתעדכן באופן שוטף, מוצג בשקיפות מלאה ובצורה נוחה ויסייע לכם לאתר את הנכס המתאים ביותר עבורכם.

תוכן עניינים

התקשרו עכשיו